کد خبر : 1672962 | 19 اسفند 1398 ساعت 13:35 | 82.4K بازدید | 0 دیدگاه

دادرس: او به داور گفته چقدر پول گرفتی؟

اظهارنظر جنجالی درباره محرومیت مسعود شجاعی

عضو کمیته استیناف دلیل محرومیت 3 جلسه ای مسعود شجاعی را اعلام کرد؛ او می گوید به دلیل شیوع کرونا بررسی این پرونده به تعویق افتاده است.

اظهارنظر جنجالی درباره محرومیت مسعود شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، پرونده محرومیت سنگین مسعود شجاعی از سوی کمیته انضباطی سر و صداهای زیادی به راه انداخته است. این بازیکن که در جریان بازی تراکتور با گل گهر سیرجان از زمین اخراج شد، درگیری لفظی با مهدی سیدعلی داور مسابقه داشت و سپس از سوی کمیته انضباطی 3 جلسه محروم شد. به عبارت بهتر او 4 جلسه غایب خواهد بود. از این رو مسئولان تراکتور به شدت نسبت به عملکرد کمیته انضباطی اعتراض دارند و معتقدند که این حکم باید تعلیق شود. حتی این مساله نیز به شائبه مهندسی در فوتبال هم دامن زده و در صفحات هواداری درگیری های شدیدی میان طرفداران تیم های مختلف ایجاد شده است.


از طرف دیگر با وجود اینکه تراکتور به کمیته استیناف اعتراض کرده اما این کمیته هنوز جلسه ای در خصوص محرومیت شجاعی نداشته است. مهدی دادرس عضو باتجربه کمیته استیناف در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: واقعیت این است که با توجه به شیوع کرونا و خطرهای ناشی از بیماری ما فعلا هیچ جلسه ای را تشکیل نمی دهیم. فعلا کمیته استیناف تعطیل است و البته مشکلی هم پیش نمی آید. چون بازی ها تعطیل است و قرار نیست دیر صادر شدن احکام توسط کمیته استیناف اتفاق خاصی را رقم بزند.


وی درباره اینکه برای بسیاری از هواداران فوتبال این پرسش پیش آمده که چرا حکم بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند سریعا تعلیق شد اما درباره مسعود شجاعی چنین اتفاقی رخ نداد، تاکید کرد: همانطور که گفتم ماجرای کرونا پیش آمد. ما حتی اگر الان حکم خود درباره شجاعی را اعلام کنیم، آیا فرقی می کند؟ مگر تراکتور الان یا هفته بعد بازی دارد؟

 

1476740


عضو کمیته استیناف درباره شائبه مهندسی در فوتبال و دامن زدن محرومیت شجاعی به این مساله تاکید کرد: این حرف ها را نباید بزنیم. مسعود شجاعی را من خیلی دوست دارم. او خارج از فوتبال کارهایی می کند و دست به اقداماتی می زند که برایم بسیار قابل احترام است اما در جریان آن مسابقه متاسفانه کار اشتباهی کرده است. شجاعی به داور گفته: "چقدر پول گرفتی؟ من بیشترش را می دهم!". آیا این رفتار درست است؟ مسعود به عنوان کسی که الگوی مردم است و همه دوستش دارند نباید این حرف را به داور بزند.


دادرس همچنین گفت: فوتبال قانون خود را دارد. ما هم گوشمان از این حرفها که می گویند مهندسی شده پر است. حیف از مسعود شجاعی که این کار را انجام داد و حالا به خاطر اشتباهش باید محکوم شود.


وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی حکم پرونده شجاعی صادر می شود، افزود: در اولین جلسه ای که داشته باشیم در این باره بحث می کنیم و پرونده را بررسی خواهیم کرد. منتها به خاطر کرونا مشخص نیست چه زمانی این جلسه تشکیل شود و همانطور که گفتم مشکلی هم برایش پیش نمی آید.

 

 

دیدگاه‌ها