کد خبر : 1672967 | 19 اسفند 1398 ساعت 13:45 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول به دنبال یک معجزه دیگر در آنفیلد

جیمز میلنر می‌گوید لیورپول روز چهارشنبه در آنفیلد قصد دارد یکی دیگر از شبهای معجزه‌آسای آنفیلد را در مقابل اتلتیکو مادرید رقم بزند.

لیورپول به دنبال یک معجزه دیگر در آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بازی مقابل اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو شکست خورده، حالا روز چهارشنبه در خانه خود آنفیلد فرصت دارد تا این شکست را جبران کرده و راهی مرحله بعدی شود.

 

جیمز میلنر ستاره لیورپول می‌گوید تیمش کار دشواری در مقابل اتلتیکوی سازمان‌یافته و منظم دارد ولی می‌گوید فضای ویژه آنفیلد کمک بزرگی به قرمزهای برای پیروزی در این بازی و صعود به مرحله بعدی خواهد کرد.

 

1483924

 

جیمز میلنر در این باره گفت:" ما یک شب بزرگ دیگر در آنفیلد را هدف گرفته‌ایم. وقتی تیم بعد از چند نتیجه خوب وارد چنین بازی سختی می‌شود مسلما از هر نظر بهتر خواهد بود و تیم حس و حال بهتری خواهد داشت. ولی ما می‌دانیم که هواداران آن شب در کنار ما خواهند بود و یک شب ویژه و رویایی رقم خواهند زد. آنفیلد همیشه همینطور است و حالا نوبت ما است که نتیجه بدی که در بازی رفت گرفتیم را با یک پیروزی بزرگ عوض کنیم".

 

ستاره کهنه‌کار لیورپول در ادامه گفت:" ما می‌دانیم اتلتیکو چه تیم خوب و سازمان‌یافته‌ای است ولی امیدواریم بتوانیم تحت فشارشان بگذاریم و در یکی دیگر از شبهای معجزه‌آسای آنفیلد بتوانیم صعودمان به مرحله بعدی را جشن بگیریم".

 

دیدگاه‌ها