کد خبر : 1673032 | 19 اسفند 1398 ساعت 18:38 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

الکساندر نوری در حسرت پیروزی اما امیدوار در برلین

هرتابرلین در دو بازی قبلی خود، بازگشت هایی فوق العاده مقابل حریفان داشته تا مشخص شود بعد از حضور الکس نوری روی نیمکت این تیم روحیه جنگندگی به آن ها برگشته است.

الکساندر نوری در حسرت پیروزی اما امیدوار در برلین

به گزارش "ورزش سه"، این روزها سوالی درباره هرتابرلین مطرح می شود که آیا این تیم باید از ناکامی در پیروز شدن در دو بازی اخیر ناراحت باشد یا خوشحال باشد از اینکه شکست را با تساوی و کسب یک امتیاز عوض کرده است؟
نیکلاس استارک، کاپیتان هرتابرلین، بعد از تساوی روز شنبه این تیم برابر وردربرمن گفت: "ما قصد داشتیم که با یک پیروزی خوب از زمین خارج شویم اما نتوانستیم. با این وجود برگشت به بازی بعد از دریافت دو گل هم می تواند خوشحال کننده باشد."

 

دیگر بازیکن هرتابرلین یعنی نیکولا دریدا نیز درباره این دیدار می گوید: " ما دو گل در لحظات ابتدایی دریافت کردیم و همین موضوع کار را دشوار کرد. با این وجود بعد از آن خوب بازی کردیم و به مسابقه برگشتیم."

 

 

1484392

 

 

داستان بازی برابر دوسلدورف(دریافت سه گل و بعد بازگشت به بازی) این بار مقابل وردربرمن برای هرتا تکرار شد. هرتا در مقابل وردربرمن دو گل در لحظات ابتدایی دریافت کرد و بعد از آن به شکل شگفت‌انگیزی به بازی برگشت. ماکسیمیلیان میتلستات یکی دیگر از بازیکنان هرتابرلین در این باره می گوید: " بعد از دریافت دوگل جنگجویانه به بازی برگشتیم و با وجود دفاع مستحکم آنها توانستیم گلزنی کنیم."

 

 

1484391

 

 

از سوی دیگر سرمربی هرتابرلین یعنی الکس نوری بعد از بازی گفت: " برمن فقط در مقطع کمی از بازی بهتر از ما بازی کرد. با این وجود ما در برخی مواقع به خوبی دفاع نمی‌کنیم و همین کار را برای مان مشکل می کند. یک تغییر در بازی شرایط را عوض کرد. ما باید سریع تر از این ها قدم بگذاریم و در بازی ها از جلو پرس کنیم."

 

نوری معتقد است که تیمش در شرایط سخت خیلی خوب عمل می‌کند اما در دفاع کردن کار به همین خوبی پیش نمی رود. او در این باره گفت: " در شرایط سخت واقعا خوب عمل می کنیم اما در امور دفاعی اصلا خوب نیستیم. وقتی تنها در شش دقیقه ابتدایی دو گل دریافت می کنید این بدان معناست که یک جای کار می لنگد‌."

 

بازگشت در بازی مقابل وردربرمن و جلوگیری از یک شکست خانگی یک خوش‌بختی بزرگ برای نوری به حساب می آید. او در این دیدار نسبت به بازی دوسلدورف بسیار سرزنده‌تر و خوشحال تر به نظر می رسید. نوری در این بازی چند بار هنگام بیرون رفتن توپ سریعاً آن را به بازیکنانش تقدیم می‌کرد تا سریعاً بازی را آغاز کنند. تغییر سیستم او بین دو نیمه نیز باعث شد که تیمش به بازی برگردد.

 

هرتابرلین بعد از جدایی یورگن کلینزمن، با سرمربیگری الکس نوری در ۴ بازی به میدان رفته و تنها با یک شکست روبرو شده است. با این وجود هرتا نشان داده که در کسب پیروزی نیز خیلی تبحر ندارد.

 

از طرف دیگر ترس وردربرمن بعد از به ثمر رساندن دو گل و عقب‌نشینی همه جانبه‌ی این تیم نیز به هرتابرلین برای بازگشت بازی کمک کرد. نوری تاکید می کند: " نکته های کوچک به ما کمک می‌کنند که به شرایط خوب برگردیم. ما به تدریج و کم کم به هدف مان نزدیک می شویم."

 

هرتابرلین حتی در لحظات پایانی می توانست به گل پیروزی نیز دست پیدا کند اما متئو لکی با بی دقتی فرصت را از دست داد تا جایی که نوری در این باره می گوید: "همه بازیکنان با تمام وجود جنگیدند و فشار زیادی روی حریف ایجاد کردند. این موضوع را هواداران حاضر در ورزشگاه نیز به طور کامل احساس کردند."

 

 

1484393

 

 

هرتابرلین هفته آینده به مصاف هوفنهایم خواهد رفت و این بازی می تواند یک موقعیت خوب برای تیم الکس‌نوری باشد تا بازگشت های فوق العاده‌اش را طی دو هفته اخیر با یک پیروزی خوب تکمیل کند.

 

 

دیدگاه‌ها