کد خبر : 1673069 | 19 اسفند 1398 ساعت 22:01 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلر بارسا گزینه محبوب لمپارد برای جانشینی کپا

این احتمال وجود دارد که چلسی در تابستان آینده برای جذب دروازه‌بان ناراضی بارسلونا یعنی مارک آندره تراشتگن اقدام کند.

گلر بارسا گزینه محبوب لمپارد برای جانشینی کپا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که باشگاه چلسی و فرانک لمپارد از عملکرد پر نوسان دروازه بان اسپانیایی شان یعنی کپا آریسابالاگا خسته شده‌ باشند؛ موضوعی که باعث شده آن ها به دروازه‌بان آلمانی بارسا یعنی مارک آندره تراشتگن به عنوان هدف خود در تابستان آینده نگاه کنند.

 

کپا در دوره سرمربی گری روبرت مورنو به دروازه بان شماره یک اسپانیا تبدیل شده بود اما حالا روزهای خوبی را در استمفوردبریج سپری نمی کند و به نیمکت‌نشین گلر آرژانتینی این تیم یعنی ویلی کابایرو تبدیل شده است. این در حالی است که چلسی او را با مبلغ گزاف ۸۰ میلیون یورو از اتلتیکو بیلبائو جذب کرده بود.

 

 

1475348

 

 

در همین رابطه نشریه دیلی اکسپرس انگلیس گزارش داده که احتمالاً مارک آندره تر اشتگن گزینه جانشینی کپا در چلسی خواهد بود. مسئولان چلسی اعتقاد دارند که گلر آلمانی از حضور در بارسا راضی نیست و همین موضوع می تواند فرصت خوبی برای آنها به منظور جذب تراشتگن باشد.

 

از طرف دیگر گفته می شود که فرانک لمپارد از حامیان ویژه تراشتگن به حساب می‌آید اما به طور قطع چلسی برای جذب او کار دشواری پیش رو خواهد داشت چرا که بارسا به این راحتی ها راضی به فروش دروازه‌بان خود نخواهد شد. به خصوص اینکه باشگاه کاتالانی مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با تراشتگن آغاز کرده است.

 

 

1460987

 

 

با این حال مارک آندره تراشتگن تنها گزینه چلسی برای خط دروازه نیست. آن ها عملکرد آندره اونانا از آژاکس و جان لوئیجی دوناروما از میلان را نیز تحت نظر دارند.

 

 

دیدگاه‌ها