کد خبر : 1673101 | 20 اسفند 1398 ساعت 09:20 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

رایولا: فیفا یک دیکتاتور کمونیست است

مینو رایولا، ایجنت مشهور و جنجالی فوتبال با انتقاد شدید از فیفا و نحوه عملکردش، این سازمان بین‌المللی را به یک دیکتاتور کمونیست تشبیه کرد.

رایولا: فیفا یک دیکتاتور کمونیست است

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا، ایجنت مشهور و جنجالی فوتبال با انتقاد شدید و تند از فیفا، عملکرد این سازمان را مسخره توصیف کرد. رایولا که روز دوشنبه در مجمع ایجنت‌های فوتبال به عنوان رئیس این مجمع سخنرانی می‌کرد حملات شدیدی به فیفا وارد کرده و آن را به یک دیکتاتور کمونیستی تشبیه کرد.

 

رایولا که در سوئیس و در مجمع ایجنت‌های فوتبال سخنرانی می‌کرد در کنار حملات شدید به فیفا اعلام کرد که او و دیگر ایجنت‌های فوتبال در سراسر دنیا انتظار دارند فیفا از قوانین منصفانه‌تر و روشن‌تری استفاده کند. رایولا از تصمیم‌های بی‌قاعده فیفا انتقاد کرده و گفت این سازمان باید عملکرد متفاوتی در پیش بگیرد.

 

1484460

 

رایولا در سخنان خود گفت:" فیفا مثل دیکتاتور کمونیستی است که دائماً به همه می‌گوید چکار باید بکنند. مردم حالا دیگر فهمیده‌اند که فیفا چطور سازمانی است. مخالفت با این سازمان حالا جدی و صریح شده است. ما با همکاران سوئیسی‌مان در حال همکاری هستیم چون می‌خواهیم از همینجا، از جایی که مقر فیفا در آن قرار دارد، یعنی سوئیس، با آن مبارزه کنیم".

 

ایجنت جنجالی دنیای فوتبال در ادامه صحبتهایش گفت:" ما به دنبال شرایط کاری شفاف‌تری هستیم و اگر فیفا هم به دنبال چنین شرایطی است خیلی هم استقبال می‌کنیم. فیفا باید  همه چیز را روشن کند، حقوق ما را به رسمیت بشناسد و در این شرایط است که می‌توانیم مذاکرات‌مان را شروع کنیم. فیفا ولی همیشه می‌گوید که فقط تصمیم می‌گیرد و همه باید تصمیم‌هایش را اجرا کنند، این مسخره است".

 

دیدگاه‌ها