کد خبر : 1673114 | 20 اسفند 1398 ساعت 10:25 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویروسی که انگلیسی‌ها را دست و دل باز می‌کند

ویروس کرونا و پخش رایگان لیگ برتر انگلیس

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اگر بازی‌های لیگ برتر انگلیس بدون تماشاچی برگزار شود ممکن است پخش اینترنتی بازی‌ها برای علاقه‌مندان این لیگ به صورت رایگان انجام شود.

ویروس کرونا و پخش رایگان لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس مذاکراتی با شرکت‌های پخش‌ تلویزیونی بازی‌های این لیگ انجام داده‌اند تا اگر به دستور دولت این کشور مسابقات لیگ برتر پشت درهای بسته و بدون تماشاچی برگزار شود، این بازی‌ها در اینترنت به صورت رایگان برای علاقه‌مندان پخش شود.

 

این در حالی است که روز دوشنبه در جلسه‌ای بین مسئولین لیگ برتر و دولت انگلیس به مسئولین این لیگ اعلام شده که فعلا نیازی به لغو بازی‌ها یا برگزاری بدون تماشاچی آنها دیده نمی‌شود. با اینحال دولت اعلام کرد در صورتیکه محافظت از سلامت مردم انگلیس اقتضا کند در آینده ممکن است مثل ایتالیا مسابقات لیگ برتر را دست‌‌کم تا روز سوم آوریل به حالت تعلیق در بیاورد.

 

1484470

 

به گزارش دیلی‌میل در مذاکرات روز دوشنبه بخشی از صورت‌جلسه این مذاکرات به این اختصاص داشته که در صورت تصمیم دولت مبنی بر برگزاری بدون تماشاچی بازی‌ها پخش تلویزیونی مسابقات به چه شکلی انجام شود. یکی از گزینه‌های مطرح شده در این جلسه پخش تلویزیونی رایگان مسابقات بوده است.

 

اتحادیه فوتبال انگلیس در این جلسه اعلام کرده که ممکن است تصمیم گرفته شود که بازی‌های بدون تماشاچی به صورت رایگان از تلویزیون پخش شود ولی سازمان لیگ برتر به این تصمیم اعتراض کرده و آن را تصمیمی خطرناک دانسته است. سازمان لیگ برتر اعلام کرده این تصمیم می‌تواند ضرر و زیان مالی زیادی به این لیگ وارد کند. با اینحال رسانه‌های انگلیسی به نقل از منابع نزدیک به این جلسه اعلام کردند که تصمیم‌گیران مصمم هستند در صورت برگزاری بدون تماشاچی بازی‌ها دست‌کم پخش اینترنتی آنها رایگان باشد.

 

1483467

 

از سوی دیگر دیدار دوستانه تیم ملی انگلیس و ایتالیا که طبق برنامه قرار است در روز 8 فروردین برگزار شود به احتمال زیاد اولین دیداری است که در انگلیس لغو خواهد شد. با توجه به اقدامات شدیدی که دولت ایتالیا با هدف جلوگیری از شروع ویروس کرونا در دستور کار قرار داده لغو این مسابقه صد در صد به نظر می‌رسد. نخست‌وزیر ایتالیا همین دیروز دستور داد که کلیه مسابقات سری آ تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

 

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده که فعلا منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره برگزاری بازی دوستانه دو تیم خواهد بود و در هر صورت قصد ندارد حریف جدیدی برای بازی با تیم ملی این کشور در تاریخ مورد اشاره پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها