کد خبر : 1673179 | 20 اسفند 1398 ساعت 15:32 | 57.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ رئال با دو غایب بزرگ برابر منچسترسیتی

تیبو کورتوا و مارسلو دو ستاره رئال بازی برگشت برابر سیتی را از دست دادند.

رسمی؛ رئال با دو غایب بزرگ برابر منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، تیم پزشکی رئال امروز مصدومیت تیبو کورتوا و مارسلو را تایید کرد. هر دو در جریان شکست اخیر رئال در زمین رئال بتیس مصدوم شده بودند. مارسلو نیمه دوم تعویض شد و تیبو کورتوا هم که ورزشگاه را لنگ لنگان ترک کرده بود، مصدومیتش تایید شد.

 

 

1484543

 

 

طبق گزارش تیم پزشکی رئال، کورتوا از پارگی عضله ران پای چپ رنج می برد و مارسلو نیز با مشکل همسترینگ روبرو شده است. هرچند تیم پزشکی رئال مدت زمان خاصی برای دوری آنها اعلام نکرد ولی چنین مصدومیت هایی به دو تا سه هفته درمان نیاز دارند و هر دو، بازی با ایبار و سیتی و احتمالا بازی برابر والنسیا را از دست خواهند داد.

 

 

1484277

 

 

پیش بینی می شود آنها پس از وقفه بازی های ملی به میادین برگردند. البته به دلیل شیوع ویروس کرونا مشخص نیست که بازی های دوستانه ملی در هفته دوم فروردین برگزار خواهند شد یا خیر.

غیبت کورتوا و مارسلو در مقطعی که رئال به شدت به پیروزی نیاز دارد، می تواند تاوان سنگینی در پی داشته باشد. رئال بازی رفت را به سیتی باخته و باید در بازی برگشت با اختلاف دو گل پیروز شود. پس از شکست از بتیس، حالا پیروزی بر ایبار و والنسیا نیز برای کهکشانی ها حیاتی شده است.

دیدگاه‌ها