کد خبر : 1673227 | 20 اسفند 1398 ساعت 20:20 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ شانسی برای صعود مورینیو قائل نیست

ژوزه مورینیو و تیمش شانس زیادی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان ندارند.

تاریخ شانسی برای صعود مورینیو قائل نیست

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که در هفته های اخیر و با توجه به بحران شدید مصدومیت بازیکنانش دچار افت محسوسی شده، امشب برای بازگشت در مقابل لایپزیش و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان کار بسیار دشواری پیش رو دارد.

 

اما آمار نشان می دهد تیم های ژوزه مورینیو در بازگشت شکست دور رفت در مرحله حذفی لیگ قهرمانان کارنامه خوبی ندارند. تاتنهام در بازی رفت و در لندن با تک گل دقیقه 58 تیمو ورنر مغلوب شد و حالا برای صعود باید در مقابل تیم یولیان ناگلزمان در آلمان حداقل به یک گل برسد.

 

1479500

 

پیش از این دو بار در تاریخ لیگ قهرمانان تیم های تحت هدایت ژوزه مورینیو در دیدار رفت در خانه خود مغلوب شده اند و هر دو بار نیز در نهایت آنها قادر به جبران نتیجه نبوده اند، البه گفتنی ست که هر دو بار این اتفاق مقابل بارسلونا رخ داده است.

 

در سال 2006، بارسلونا با فرانک رایکارد در لندن موفق شد 1-2 چلسی را مغلوب کند و در نهایت تساوی 1-1 در سابقه برگشت حکم به صعود بارسا داد. همچنین در سال 2011 و در دیدار ال کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید، آبی اناری ها با دبل لیونل مسی در برنابئو به برتری دست یافتند و تساوی 1-1 در بازی نوکمپ در نهایت باعث شد تیم پپ گواردیولا راهی فینال شود. با توجه به تعداد قابل توجه مصدومان تاتنهام خصوصا در خط حمله، باید دید آیا مورینیو می تواند برای اولین تغییر رویه داده و علیرغم شکست خانگی در بازی رفت صعود کند یا خیر.

دیدگاه‌ها