کد خبر : 1673303 | 21 اسفند 1398 ساعت 12:55 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض ولوز: چرا بازی با المپیاکوس را عقب نینداختید؟

باشگاه ولورهمپتون اعلام کرد درخواستش برای تعویق بازی این تیم با المپیاکوس به دلیل نگرانی از ویروس کرونا رد شده است.

اعتراض ولوز: چرا بازی با المپیاکوس را عقب نینداختید؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه انگلیسی ولورهمپتون می‌گوید از یوفا تقاضا کرده بوده که به دلیل نگرانی‌ها از بابت ویروس کرونا، دیدارش با المپیاکوس یونان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به تعویق افتاده و به تاریخ دیگری منتقل شود ولی با این درخواست باشگاه موافقت نشده است.

 

بازی رفت دو تیم در این مرحله طبق برنامه قرار است فردا پنج‌شنبه در استادیوم کارایسکاکیس یونان برگزار شود. اما ولوز می‌گوید به صورت رسمی از یوفا درخواست کرده که این بازی به تعویق بیفتد ولی یوفا با رد این درخواست اعلام کرده که دیدار دو تیم طبق برنامه در یونان برگزار خواهد شد.

 

1427838

 

باشگاه ولوز ضمن انتقاد از این تصمیم یوفا می‌گوید نگران ابتلای بازیکنان و دیگر اعضای این باشگاه به ویروس کرونا است به خصوص حالا که اعلام شده اوانجلوس ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس به کرونا مبتلا شده است.

 

در بیانیه باشگاه ولوز که در وبسایت این باشگاه منتشر شده آمده:" موضع ما این است که این سفر بازیکنان، کادر فنی، هواداران و خانواده‌های همه آنهایی که به یونان سفر می‌کنند را در معرض خطر قرار می‌دهد و این ریسکی است که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد. ما برای حریف هم  نگران هستیم که باید در چنین شرایط پرخطر و پرچالشی درحالیکه  مالک‌شان به کرونا دچار شده در یک بازی بسیار مهم به مصاف ما بروند".

 

 

دیدگاه‌ها