کد خبر : 1673371 | 21 اسفند 1398 ساعت 16:29 | 103.5K بازدید | 0 دیدگاه

۵+۱ خرید در دستور کار غول باواریا

بایرن پرستاره ترین تیم جهان می‌شود!

باشگاه بایرن مونیخ قبل از انجام مسابقه برگشت خود مقابل چلسی که هفته آینده در آلیانز آرنا برگزار می‌شود، چند خبر خوش نقل و انتقالاتی دریافت خواهد کرد.

بایرن پرستاره ترین تیم جهان می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن برای فصل تابستان، استخدام 5+1 بازیکن را در دستور کار خود قرار داده که این تیم را می‌تواند تبدیل به یک مدعی بزرگ در صدر اروپا کند. از بازیکنانی که امروز رسانه های آلمانی به آن ها اشاره کرده اند، نام هایی مثل لروی سانه و تیمو ورنر مدت هاست در اطراف این تیم شنیده می‌شود و به نظر می رسد با ادامه مشکلات بین سانه و باشگاه سیتی، این وینگر سرعتی تیم ملی آلمان به خرید قطعی بایرنی ها در تابستان باشد.

 

 

تیمو ورنر مهاجم 24 ساله لایپزیش

 

1484779

 

یکی از بازیکنانی که بایرن درصدد خرید آن است، تیمو ورنر مهاجم ملی پوش مانشافت و ستاره تیم لایپزیش است که شب گذشته در دیدار با تاتنهام بازی کرد و نمایش مثبتی از خود ارائه داد. ورنر که به همراه سرج گنابری خط حمله تیم ملی آلمان را تشکیل می‌دهند، ممکن است در تیم باشگاهی نیز به این مهاجم تند و سریع آلمان بپیوندد. او البته از لیورپول نیز پیشنهادی جدی دارد.

 

 

سرجینیو دست مدافع راست 19 ساله آمریکایی آژاکس

 

1484780


 

کای هاورتز هافبک تهاجمی 20 ساله آلمانی لورکوزن

 

1484782

 

کای هاورتز از لورکوزن، اوپامه کانو از لایپزیش و سرجینیو دست بازیکن تیم آژاکس سه بازیکن دیگری هستند که گفته می‌شود بایرن به شدت به دنبال استخدام آنهاست که گفته می‌شود هاورتز مورد توجه جدی بارسلونا نیز هست.

 

اوپامه کانو مدافع میانی 21 ساله فرانسوی لایپزیش

 

1484783

 

هاورتز در پست هافبک تهاجمی، کانو در پست دفاع مرکزی و سرجینیو دست نیز دفاع کناری هستند. این بازیکنان جوان در صورت پیوستن به بایرن شکل و چهره جدیدی به تیم پرستاره هانسی فلیک خواهند داد.

 

اما در عین حال پیرامون باشگاه بایرن خبر تازه ای نیز مطرح است. این که تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید که گفته می شود رابطه اش با زین الدین زیدان سرمربی تیم به مشکلاتی خورده است، احتمالا تابستان مادرید را ترک می‌کند و بایرن یکی از مقاصد احتمالی او خواهد بود. اگرچه تیم های بسیار دیگری هم در بازار هستند که بخواهند کروس را از رئال بربایند. البته موضوع کروس و رئال باتوجه به احتمالات در صندلی سرمربی نیز ممکن است به کلی اتفاق نیفتد.

 

تونی کروس هافبک 31 ساله رئال

 

1484781

 

هانسی فلیک در تیم ملی آلمان به جوان ها نشان داده است، در برنامه ای که توسط او و حسن صالح حمیدزیچ دنبال می‌شود، به دنبال یک انقلاب مخملی در تیمی است که همین فصل نیز یکی از مدعیان جدی لیگ قهرمانان اروپاست.

 

لروی سانه بال راست 24 ساله آلمانی منچسترسیتی

 

1484784

 

 

بایرن مونیخ در حال حاضر در همه پست های خود از بازیکنان گران قیمت و مشهوری استفاده می‌کند. رابرت لواندوفسکی، سرژ گنبری، دیوید آلابا، آلفونسو دیویس، نیکلاس زوله، مانوئل نویر، جاشوا کیمیچ، جروم بوآتنگ، تیاگو آلکانترا، کوتینیو، مولر،  بنجامین پاوارد و... ستارگان فعلی تیم هانسی فلیک محسوب می‌شوند. این تیمی است که می‌تواند در تابستان تبدیل به پرستاره ترین تیم دنیا شود.

دیدگاه‌ها