کد خبر : 1673378 | 21 اسفند 1398 ساعت 17:02 | 92.6K بازدید | 0 دیدگاه

چهار روز قرنطینه بازیکنان آرسنال

میلیاردر چاق، لیگ برتر انگلیس را به هم ریخت!

دیدار امشب منچسترسیتی و آرسنال به دلیل ملاقات برخی از بازیکنان آرسنال با مالک ناتینگهام که به ویروس کرونا مبتلا شده، به تعویق افتاد.

میلیاردر چاق، لیگ برتر انگلیس را به هم ریخت!

به گزارش "ورزش سه"، اوانجلوس ماریناکیس میلیاردر یونانی و مالک دو باشگاه المپیاکوس یونان و ناتینگهام فارست انگلیس روز گذشته در صفحه شخصی خود اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده است. او هم‌چنین حال خود را مساعد اعلام کرد و گفت تمام دستورات پزشکی را رعایت کرده و برای شکست این ویروس تلاش می‌کند؛ با این حال این تمام ماجرا نیست و حالا ملاقات او با چند بازیکن آرسنال طی روزهای اخیر، ادامه رقابت های فوتبالی در انگلیس را تحت تاثیر قرار داده است.


مدتی پیش (27 فوریه) بود که آرسنال در استادیوم امارات از تیم فوتبال المپیاکوس میزبانی کرد و 12 روز بعد از این مسابقه مالک باشگاه یونانی اعلام کرد که به کرونا ویروس مبتلا شده است.


مالک 52 ساله باشگاه المپیاکوس، دیدار مرحله حذفی تیمش برابر آرسنال را در ورزشگاه امارات از نزدیک تماشا کرد.

 

1484767

 

تمامی بازیکنان و کادر فنی و اجرایی برای انجام تست کرونا به بیمارستان فرستاده شدند.


ویدئویی که در تاریخ 28 فوریه توسط ماریناکیس منتشر شده، او را در حال جشن گرفتن روی سکوها با همراهانش نشان می دهد و چند دقیقه بعد هم این شادی در رختکن تیم با سایر بازیکنان پس از حذف آرسنال از رقابت های لیگ اروپا به شکل گسترده تری ادامه داشته است.


پس از این اتفاقات و مثبت شدن تست کرونای ماریناکیس، باشگاه آرسنال بیانیه ای منتشر کرده است و برخی از بازیکنان تیم را که با مالک المپیاکوس ملاقات داشته اند، تحت بررسی دقیق  گرفته است و این بدین معنی است که این بازیکنان تا دو هفته حق شرکت در تمرینات را ندارند و حضور آنها در مسابقه امشب برابر منچسترسیتی هم منع شده بود؛ دیداری که البته به تعویق افتاده است.

 

1484766

 

مالک باشکاه المپیاکوس در حال خوشحالی با همراهانش روی سکوهای ورزشگاه امارات.

 


بیانیه آرسنال بدین شرح است:« بازیکنان در خانه هایشان خواهند ماند تا  14 روز سپری شود. همچنین 4 عضو اجرایی باشگاه آرسنال که نزدیک به مالک باشگاه المپیاکوس نشسته بودند نیز به مدت 14 روز باید در خانه هایشان بمانند. ما می دانیم که این اتفاقات به خصوص برای هوادارانی که به منچستر برای دیدن بازی آمده اند، چقدر سخت است؛ با این حال بلیت هایی که خریداری شده، برای تاریخ بعدی بازی معتبر هستند.» 


همچنین پس از اینکه مالک باشگاه المپیاکوس خبر مبتلا شدن خودش به ویروس کرونا را در صفحه اینستاگرامش قرار داد، کلیه کادر فنی، بازیکنان و کادر اجرایی بازیکنان المپیاکوس برای تشخیص ویروس کرونا روز گذشته به بیمارستان منتقل شدند تا تست کرونا بدهند.


مسئولان لیگ جزیره در پی این اتفاقات، دیدار دو تیم منچسترسیتی و آرسنال را به تعویق انداخته اند ولی هنوز زیر بار تعویق بازی دیگری نرفته اند.

 

1484769

 

مالک باشگاه ناتینگهام فارست انگلیش و المپیاکوس در حال قدم زدن روی چمن ورزشگاه امارات پس از حذف آرسنال از لیگ اروپا.


این در حالی است که گوآردیولا در مصاحبه ای عنوان کرده که برگزار نشدن بازی ها، بهتر از برگزاری آنها بدون حضور هواداران است. گوآردیولا در این زمینه گفته است:« اگر قرار است یک بازی بدون هواداران برگزار شود، مشکلی نیست ولی اگر این مشکل به طول می انجامد، بهتر است بازی ها به تعویق بیفتد. این خوب نیست که هر رقابت فوتبالی در سراسر دنیا بدون مردم برگزار شود. ما برای مردم فوتبال بازی می کنیم و اگر آنها نباشند، فوتبال بی معنی می شود. این شرایط مثل بازیگر تئاتری است که برای اجرا روی صحنه می رود ولی تماشاگری در سالن وجود ندارد. فوتبال برای مردم است؛ با این حال ما به دستورالعمل هایی که دولت در نظر می گیریم، متعهدیم.»

 

1484702

 

برخی بازیکنان آرسنال که با ماریناکیس ملافات داشته اند، به مدت 14 روز در خانه هایشان قرنطینه شدند.

 

گفتنی است دیدار دو تیم چلسی و بایرن مونیخ که امشب در ورزشگاه آلیانز آره نا برگزار خواهد شد، بدون حضور هواداران انجام می شود و پول تمامی بلیت ها به حساب هواداران بازگشت داده می شود. دولت آلمان تصمیم به منع برگزاری رویدادهایی کرده است که بیشتر از هزار نفر دنبال کننده به همراه دارد.


در همین راستا مسئولان فوتبال سری آ نیز گفته اند که شاید مسابقات لیگ امسال، بدون معرفی قهرمان خاتمه پیدا کند و این در شرایطی است که سایر لیگ های مطرح دنیا نیز نظیر لیگ فرانسه و اسپانیا نیز طی روزهای اخیر، تحت تاثیر ویروس کرونا بازی هایشان را پشت درهای بسته برگزار می کنند. 

 

1484768

 

همانطور که در این تصویر دیده می شود، ماریناکیس در این صحنه با تمام بازیکنان المپیاکوس در حال جشن گرفتن پس از حذف آرسنال از لیک اروپا است.

 


مسئولان لیگ جزیره اما همچنان تاکید دارند که تمام اقدامات امنیتی انجام شده و تنها دیدار دو تیم منچسترسیتی و آرسنال به تعویق افتاده و مابقی بازی ها طبق برنامه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها