کد خبر : 1673535 | 22 اسفند 1398 ساعت 03:03 | 258K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نمی دانم چرا اتلتیکو اینگونه بازی می کند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد به عملکرد بازیکنانش افتخار می کند.

کلوپ: نمی دانم چرا اتلتیکو اینگونه بازی می کند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که خصوصا در طول 90 دقیقه موقعیت های فراوانی را از دست داد، در اوقات اضافی به یکباره دچار افت شده و سه گل دریافت کرد تا 2-3 مغلوب اتلتیکومادرید شده و وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشته باشد. یورگن کلوپ به انتقاد از سبک بازی حریف پرداخت.

 

یورگن کلوپ گفت: "قطعا پذیرش این شکست دشوار بوده و من در تلاش برای یافتن کلمات صحیح هستم. دریافت گل اول اینقدر مشکل ساز نبود، اما این دریافت گل دوم بود که دیگر شرایط را دشوار ساخت.

 

1485080

 

من نمی فهمم چرا اتلتیکومادرید علیرغم کیفیتی که دارد این سبک از فوتبال را ارائه می دهد. آنها می توانند فوتبال زیبایی بازی کنند. آنها حتی یک ضد حمله هم نداشتند. اما من به پسرانم افتخار می کنم. من از عملکرد تیمم کاملا رضایت دارم و بازی کردن در چنین دیدارهایی واقعا دشوار است. رقیب با دو ردیف بازیکنان چهار نفره دفاع می می کرد، البته ما این موضوع را می پذیریم اما این روند امشب احساس خوبی به من نداد.

 

من می دانم که واقعا بازنده بدی هستم، به خصوص وقتی بازیکنانم اینقدر تلاش می کنند. از همه کسانی که در این تورنمنت فوق العاده لیگ قهرمانان اروپا کنار ما بوده اند، سپاسگزارم. ما دوباره می رویم و دوباره خواهیم آمد.

 

بازیکنانم به سختی مبارزه کردند. عملکرد هواداران حاضر در استادیوم نیز فوق العاده بود. بازیکنانم نمایش فوق العاده ای ارائه دادند. گل هایی که دریافت کردیم را دیدیم، ما نباید اینگونه اجازه دهیم دروازه مان باز شود. اشتباه اصلی ما این بود که گل دوم را پنج دقیقه دیر به ثمر رساندیم.

 

می دانیم که در دو سال گذشته ما در لیگ قهرمانان اروپا در برخی لحظات خوش شانس بودیم، برای رسیدن به دو فینال باید اینگونه باشید، اما امروز لحظات تعیین کننده علیه ما رقم خوردند."

دیدگاه‌ها