کد خبر : 1673536 | 22 اسفند 1398 ساعت 03:13 | 123.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: بارسلونا مسی را دارد، ما اوبلاک را!

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد پیروزی مقابل تیمی مانند لیورپول آسان نیست.

سیمئونه: بارسلونا مسی را دارد، ما اوبلاک را!

به گزارش "ورزش سه"، تعویض های فوق العاده دیگو سیمئونه و ورود مارکوس یورنته و آلوارو موراتا به میدان باعث شد اتلتیکومادرید طی 20 دقیقه در انفلید به سه گل دست یافته و موفق به حذف لیورپول شود. یان اوبلاک در دیدار امشب نمایش فوق العاده ای داشت و دیگو سیمئونه به تمجید از او پرداخت.

 

1485069

 

دیگو سیمئونه گفت: "من برای تیم و باشگاه بسیار خوشحالم. این مسابقه برای ثبت تاریخ بود، رقیبی فوق العاده و بسیار قدرتمند پیش رو داشتیم، با یک استادیوم فوق العاده. آنها ما را به عقب می رانند و ما بدون اینکه برنامه خود را تغییر دهیم تلاش کرده و با این زحمت فراوان موفق شدیم. تعویص مارکوس یورنته و حضور او تیم را متحول کرد. این یک شادی بزرگ است، زیرا شاید به نظر ساده می رسد، اما پیروز شدن ساده نیست.

 

در فوتبال باید به دنبال مشکلات و اشتباهات حریف بود و از آنها بهره برد. لیورپول ابتدا به گل اول و بعد نیز به گل دوم دست یافت، اما ما تسلیم نشدیم و برنامه خود را حفظ کردیم، تیم احساس می کرد می تواند به نتیجه بهتری دست یابد و بازی 2-3 به سود ما شد. در کل شب زیبایی رقم خورد.

 

درخشش یان اوبلاک؟ او نیز به اندازه دیگران مانند ساویچ، لودی، فلیپه و ژائو فلیکس مهم است، اما ما یک دروازه بان داریم که بهترین گلر دنیا است، همانطور که بارسلونا مسی را دارد."

دیدگاه‌ها