کد خبر : 1673563 | 22 اسفند 1398 ساعت 11:59 | 76.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز تاسف دروازه‌بان لیورپول از اشتباه فاحش(عکس)

آدریان، دروازه‌بان اسپانیایی لیورپول با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی بابت اشتباه فاحش خود در دیدار دیشب مقابل اتلتیکو مادرید ابراز تاسف کرد.

ابراز تاسف دروازه‌بان لیورپول از اشتباه فاحش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آدریان سنگربان اسپانیایی لیورپول که در دیدار دیشب لیورپول مقابل اتلتیکو مادرید روی گل اتلتیکو توسط مارکوس یورنته مرتکب اشتباهی فاحش شد و نقش مهمی در شکست 3-2 لیورپول و حذف این تیم از لیگ قهرمانان بازی کرد با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی بابت این اشتباه ابراز تاسف کرده و از هواداران به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد.

 

1485129

 

در بازی دیشب لیورپولی‌ها ابتدا به لطف دو گل از واینالدوم و فیرمینو با توجه به اینکه در بازی رفت در مادرید با نتیجه 1-0 شکست خورده بودند خود را صعود کرده به مرحله یک‌چهارم نهایی می‌دیدند ولی در وقتهای اضافه و درحالیکه لیورپول 2-0 جلو بود اشتباه فاحش آدریان باعث شد مارکوس یورنته گل اول تیمش را به ثمر رساند تا اسپانیایی‌ها با این گل حیاتی در خانه حریف خود را صعود کرده ببینند. در ادامه یورنته گل دوم خود و تیم را زد و آلوارو موراتا در آخرین ثانیه‌ها کار را تمام کرد تا شاگردان سیمئونه با عبور از لیورپول راهی مرحله بعدی شوند.

 

آدریان که به دلیل این اشتباه با انتقاد شدید هواداران لیورپول مواجه بود بعد از بازی در حساب توییتری خود پیامی خطاب به آنها منتشر کرد.

 

1485128

 

آدریان در این پیام توییتری نوشت:" به خاطر نتیجه امشب خیلی غمگین و ناراحتم. این نتیجه مسلما چیزی نبود که انتظارش را داشتیم. از همه هواداران به خاطر حمایت‌شان متشکرم. ما در این فصل هنوز هدفهای بزرگی داریم. لیورپول همیشه برمی‌گردد".

 

لیورپول در بازی بعدی خود روز دوشنبه در دربی مرسی‌ساید به مصاف اورتون می‌رود و با توجه به مصدومیت گلر اول این تیم، آلیسون، به نظر می‌رسد آدریان باز هم درون دروازه این تیم خواهد ایستاد.

 

 

دیدگاه‌ها