کد خبر : 1673569 | 22 اسفند 1398 ساعت 12:33 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

خطر بستن شدن پنجره موقتا از سر آبی ها گذشت 

جپاروف تا آخر فروردین به استقلال وقت داد

هافبک طراح سابق استقلال حاضر شد به آبی ها یک ماه وقت بدهد تا بدین شکل خطر بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی از سر آبی ها رفع بشود.

جپاروف تا آخر فروردین به استقلال وقت داد

به گزارش "ورزش سه"، سرور جپاروف بازیکنی است که در یک سال و نیم حضور در استقلال نمایش فوق العاده ای در این تیم داشت و خاطرات خوبی برای هواداران این باشگاه رقم زد.

 

با این حال جپاروف بعد از جدایی از استقلال بابت 93 هزار دلار طلب خود از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و توانست آبی ها را در مراجع بین المللی محکوم به پرداخت این مبلغ کند.

 

طبق قرار قبلی و حکم فیفا آبی ها باید تا امروز پول جپاروف را به او پرداخت می کردند تا از بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی خود فرار کنند. با این حال در روزهای بی پولی استقلال علی فتح الله زاده سرپرست جدید این باشگاه از جپاروف وقت خواست و این هافبک ازبکستانی حاضر شد تا پایان فروردین ماه به این باشگاه بابت پرداخت مطالباتش فرصت بدهد.

 

با این شرایط آبی ها این فرصت را دارند تا حدود یک ماه برای تامین منابع مالی تلاش کنند تا خود را از خطر محرومیت نجات بدهند. 

 

علی فتح الله زاده در شروع کار خود به عنوان سرپرست باشگاه استقلال با چند پرونده خارجی روبرو است که باید با تامین منابع مالی برای رفع آن تلاش کند.

 

آبی ها در این روزها با مشکلات عدیده مالی روبرو هستند و طبیعی است فراهم کردن پول بازیکنان خارجی این تیم به امری سخت برای مدیران باشگاه تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها