کد خبر : 1673575 | 22 اسفند 1398 ساعت 12:56 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ابتلا «رودی گوبرت» به کرونا 2 روز بعد از تمسخر

شوک به بسکتبال آمریکا؛ کرونا به NBA هم رسید

بعد از مثبت شدن تست کرونای یک بازیکن تیم یوتاجاز مسابقات NBA تا اطلاع ثانوی لغو شد.

شوک به بسکتبال آمریکا؛ کرونا به NBA هم رسید

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا قرار بود صبح امروز  6 مسابقه برگزار شود ولی مسابقه‌های پنجم و ششم به دلیل مثبت شدن تست کرونای بازیکن فرانسوی تیم یوتا جز، لغو شد.


تنها دقایقی تا شروع بازی تیم های یوتا جاز و اوکلاهماسیتی تاندر در سالن چیساپیک انرژی باقی مانده بود که خبر مثبت شدن تست کرونای بازیکن فرانسوی تیم یوتا در رسانه ها اعلام شد. 


این خبر شوکه کننده در حالی اعلام شد که «رودی گوبرت» در روز قبل از بازی در تمرینات تیمش حاضر شده بود و با رسانه‌ها هم گفت‌وگو کرده بود ولی در روز بازی به دلیل بیماری به سالن نیامد.

 

1485200


جالب است بدانید «رودی گوبرت» بازیکن تیم یوتا، دو روز پیش با تمسخر فضای نگرانی نسبت به ویروس کرونا پس از کنفرانس خبری به دستمالی محیط اطراف خود پرداخته بود! اکنون رسانه‌ها از مثبت بودن تست کرونای او و تعطیلی لیگ NBA خبر دادند تا این بازیکن به سوژه اصلی رسانه های جهان تبدیل شود. 


البته گفته می شود رودی گوبر در بازی مقابل اوکلاهاما هم به علت علائم شبیه به آنفلوانزا از ترکیب بیرون بوده است. 

 

1485201


مسئولان برگزاری بازی پس از انتشار خبر مثبت شدن آزمایش این بازیکن و در حالی که بازی در آستانه آغاز بود، بازیکنان را به رختکن برده و برای تست کرونا، قرنطینه کردند و از تماشاگران هم خواستند تا سالن را تخلیه کنند.


سازمان NBA اعلام کرد همه مسابقات تا اطلاع ثانوی لغو است تا بدین ترتیب این رقابت های مهم و جذاب هم تحت تاثیر بحران این روزهای ویروس کرونا در جهان قرار بگیرد.

 

1485199

پنج بازی قبلی تیم یوتا مقابل کلیولند ، نیویورک  ، بوستون ، دیترویت ، و تورنتو بوده که گوبرت در همه بازی ها در ترکیب تیمش حضور داشته و حالا این احتمال وجود دارد که بازیکنان تیم های حریف و حتی هم تیمی های او به ویروس کرونا مبتلا شده باشند.

دیدگاه‌ها