کد خبر : 1673577 | 22 اسفند 1398 ساعت 13:08 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

مجمع بعدی برای اصلاح اساسنامه است  

انتخابات اردیبهشت ماه هم برگزار نخواهد شد

در مجمع بعدی فدراسیون فوتبال؛ که احتمالا اردیبهشت ماه برگزار می شود اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال به شور گذاشته می شود. به همین خاطر دور از ذهن است که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اردیبهشت ماه برگزار شود.

انتخابات اردیبهشت ماه هم برگزار نخواهد شد 

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی کمیته ویژه ای برای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال تشکیل شده که اعضای این کمیته از راه دور تلاش را برای اصلاح اساسنامه آغاز کرده اند. قرار شده بعد از اصلاح اساسنامه برای تایید به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال فرستاده شود. البته گفته شده است برای تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری مجمع عمومی فوق العاده است. اما به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا به فدراسیون فوتبال اجازه نخواهد داد در فروردین ماه این مجمع را برگزار کند به این خاطر که اعضای مجمع بیشتر شهرستانی هستند و در فروردین ماه شرایط سفر آنها به تهران مهیا نیست. 

 

پیش تر قرار بود انتخابات فدراسیون فوتبال اردیبهشت ماه برگزار شود اما با تاکید وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری انتخابات ریاست زودهنگام روز 25 اسفند ماه برای برگزای مجمع عمومی برنامه ریزی شد اما امروز ابراهیم شکوری – سرپرست دبیر کلی اعلام کرد با توجه به ایراد فیفا به اساسنامه فدراسیون فوتبال تا اصلاح اساسنامه انتخابات برگزار نخواهد شد.

دیدگاه‌ها