کد خبر : 1673679 | 23 اسفند 1398 ساعت 09:43 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا در یک‌قدمی سیتی: قرنطینه خانگی بنجامین مندی

بنجامین مندی مدافع فرانسوی منچسترسیتی به دلیل ترس از ابتلایش به ویروس کرونا به اجبار در قرنطینه خانگی قرار گرفته است.

کرونا در یک‌قدمی سیتی: قرنطینه خانگی بنجامین مندی

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی، بنجامین مندی، مدافع فرانسوی منچسترسیتی بعد از مشخص شدن اینکه یکی از  خویشاوندانش احتمالا به ویروس کرونا مبتلا شده، مجبور شده خود را در قرنطینه خانگی قرار دهد.

 

بعد از آنکه یکی از اعضای خانواده مندی به دلیل ابراز ناراحتی از مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شد، باشگاه سیتی به مندی 25ساله اعلام کرد که تا زمانی که پزشکان اعلام کنند که از نظر ابتلا به ویروس کرونا کاملا پاک است نباید در تمرین‌های این تیم شرکت کند و باید در قرنطینه خانگی بماند.

 

1485306

 

این در حالی است که منچسترسیتی روز شنبه در لیگ برتر باید به مصاف برنلی برود و تا این لحظه هنوز تصمیم رسمی‌ای مبنی بر تعلیق یا تعویق این بازی گرفته نشده است.

 

گل به نقل از یکی از سخنگویان باشگاه منچسترسیتی نوشت:" باشگاه کسب اطلاع کرده که یکی از اعضای خانواده یکی از بازیکنان تیم ما با علائمی از ابتلا به یک بیماری تنفسی در بیمارستان بستری شده است. در بیمارستان از او تستهای مختلفی گرفته شده که یکی از آنها تست کرونا بوده. تا زمانی که نتایج نهایی مشخص نشود، برای رعایت هر چه بیشتر تمهیدات ایمنی، از این بازیکن خواسته شده که خود را در خانه قرنطینه کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها