کد خبر : 1673768 | 23 اسفند 1398 ساعت 20:04 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جوان آرسنال در تیررس رئال مادرید

گابریل مارتینلی، مهاجم جوان آرسنال مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

ستاره جوان آرسنال در تیررس رئال مادرید

 

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته رئال مادرید تصمیم گرفت برای خرید لوکا یوویچ، پدیده جوان و صرب فرانکفورت 60 میلیون یورو پرداخت کرده و این بازیکن جوان را جذب کند، اما شرایط به بدترین شکل ممکن برای یوویچ پیش رفت و او اخیرا سکونشین نیز شده است. همچنین کریم بنزما نیز در سال 2020 دچار افت محسوسی شده و به همین دلیل رئال مادرید قصد دارد در تابستان حداقل یک مهاجم جدید جذب کند.

 

1463765

 

نشریه توتو اسپوت مدعی شد گابریل مارتینلی، مهاجم برزیلی آرسنال در راس لیست خرید رئال مادرید در فصل تابستان قرار دارد. البته تیم هایی چون پاری سن ژرمن و لیورپول نیز خواهان جذب این بازیکن هستند، اما به نظر می رسد کهکشانی ها از شانس بیشتری برای جذب این ستاره 18 ساله برخوردار باشند.

 

آرسنال در تابستان سال قبل با مبلغ شش میلیون پوند این بازیکن را جذب کرد و حالا می تواند با رقمی 10 برابر و 60 میلیون پوندی او را به فروش برساند. گابریل مارتینلی در اولین حضورش در لندن نمایش درخشانی داشته و تا امروز موفق به زدن 10 گل و ارسال چهار پاس گل برای تیمش شده است.

 

این در حالیست که در ماه های اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی پیر آمریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت، دو مهاجم دیگر آرسنال نیز شنیده شده و بعید است این باشگاه در تابستان اجازه جدایی همه مهاجمان خود را صادر کند.

دیدگاه‌ها