کد خبر : 1673812 | 24 اسفند 1398 ساعت 10:32 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

تشکر و قدردانی اوزیل از پزشکان و پرستاران

مسوت اوزیل ستاره آلمانی ترک‌تبار آرسنال با انتشار یک توییت از پزشکان، پرستاران و دانشمندان به خاطر تلاش‌هایشان در مبارزه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

تشکر و قدردانی اوزیل از پزشکان و پرستاران

به گزارش "ورزش سه"، بعد از به تعویق افتادن سه هفته‌ای لیگ برتر انگلیس به دلیل نگرانی از شیوع سریع ویروس کرونا، مسوت اوزیل ستاره آلمانی ترک‌تبار باشگاه آرسنال با انتشار یک توییت از پزشکان، پرستاران و دانشمندان به خاطر تلاش‌های خستگی‌ناپذیرشان در مبارزه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

 

1484504

 

اوزیل در بخش دیگری از توییت خود اعلام کرد که در حال حاضر فوتبال اهمیت ندارد و آنچه مهم است حفظ سلامتی مردم و محافظت از سلامت جامعه است.

 

آرسنال یکی از تیم‌های انگلیسی است که شیوع ویروس کرونا بر آن تاثیر قابل توجهی داشته است و اعلام مثبت بودن تست کرونای میکل آرتتا سرمربی این تیم یکی از عواملی بود که باعث شد لیگ برتر انگلیس تا روز سوم آوریل به  تعویق بیفتد. بازیکنان و کادر فنی آرسنال در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند و اوزیل اولین بازیکن آرسنال است که در این باره اظهارنظر کرده است.

 

1485528

 

اوزیل در توییت خود نوشت:" در حال حاضر فوتبال مهم نیست و سلامت و تندرستی مردم از هر چیز دیگری بیشتر اهمیت دارد. رفقا هرچه می‌توانید رعایت کنید، محتاط باشید و حواس‌تان به همه به خصوص آنها که با خطر بیشتری مواجه هستند باشد. حالا که در حال مواجهه با این بحران بین‌المللی هستیم نباید تشکر و قدردانی از همه پزشکان، پرستاران و دانشمندانی را فراموش کنیم که در سراسر دنیا برای ممانعت از گسترش این ویروس تلاش می‌کنند. آنها در هفته‌های آینده به شدت تحت فشار خواهند بود و شایسته احترام و قدردانی ما هستند".

 

دیدگاه‌ها