کد خبر : 1673813 | 24 اسفند 1398 ساعت 10:55 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

شبکه‌های پخش فوتبال، پول مشتریان را پس نمی‌دهند

شبکه‌های پخش‌کننده بازی‌های لیگ برتر در انگلیس حاضر نیستند با تعلیق مسابقات این لیگ، مبالغ دریافتی از مشتریان خود بابت حق تماشای بازی‌ها را به آنها برگرداند.

شبکه‌های پخش فوتبال، پول مشتریان را پس نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه لیگ برتر انگلیس دیروز جمعه اعلام کرد مسابقات این لیگ به مدت سه هفته به تعویق افتاده و بازی‌ها از روز 3 آوریل از سر گرفته خواهد شد ولی دو پخش‌کننده مسابقات لیگ برتر در انگلیس، اسکای اسپورتز و بی‌تی اسپورت حاضر نیستند مبالغ دریافتی از مشتریان خود بابت حق تماشای بازی‌ها را به آنها برگردانند.

 

علاوه بر لیگ برتر، لالیگا، سری آ، بوندس‌لیگا، چمپیونزیگ و لیگ اروپا هم فعلا به تعلیق افتاده‌اند و هواداران فوتبال در هفته‌های آتی هیچ فرصتی برای تماشای مسابقات فوتبال از تلویزیون نخواهند داشت. هواداران فوتبال برای تماشای مسابقات تیمهای محبوب خود هر ساله صدها دلار به شبکه‌های تلویزیونی پخش‌کننده بازی‌ها پرداخت می‌کنند و حالا برخی از آنها خواهان باز پس گرفتن مبالغی هستند که پیش از این پرداخته‌اند.

 

1485541

 

اما دو شبکه تلویزیونی اصلی پخش کننده مسابقات فوتبال در انگلیس یعنی اسکای اسپورتز و بی‌تی اسپورت با این درخواست بینندگان خود موافقت نکرده و می‌گویند مبالغ دریافتی را پس نخواهند داد.

 

مدیرعامل شبکه اسکای اسپورتز با انتشار یک بیانیه در این باره گفت:" اسکای اسپورتز در حال رایزنی فشرده با شرکای خود است تا تاثیر وضعیت فعلی بر تقویم سالانه رقابتهای ورزشی را تحلیل و بررسی کند. ما می‌دانیم که شرایط به سرعت در حال تغییر است و ما هم در تلاش هستیم تا بتوانیم به سرعت خودمان را برای پاسخگویی مناسب به مشتریان‌مان آماده کنیم. برخی از رقابتهای ورزشی تعلیق شده‌ ولی تعطیل نشده‌اند. برای همین ما انتظار داریم که با از سرگیری این مسابقات، پخش آنها را از سر بگیریم".

 

 

دیدگاه‌ها