کد خبر : 1673832 | 24 اسفند 1398 ساعت 13:00 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

مردم، بهداشت فردی را رعایت کنید

پست مک‌گرگور درباره مرگ خاله‌اش با ویروس کرونا

کانر مک‌گرگور ستاره بزرگ UFC می‌گوید خاله‌اش را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده و از این بابت بسیار غمگین است.

پست مک‌گرگور درباره مرگ خاله‌اش با ویروس کرونا

به گزارش "ورزش سه"، کانر مک گرگور ستاره  بزرگ رقابتهای UFC با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد خاله‌اش را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده. مک‌گرگور می‌گوید علاقه زیادی به خاله‌اش داشته و خبر مرگ او بر اثر ویروس کرونا ویرانش کرده است.

 

مک‌گرگور در یک پست اینستاگرامی با اعلام این خبر نوشت:" قصد داشتم اعلام کنم که به یک خیریه کمک کرده‌ام. روز خوبی بود. به خودم افتخار می‌کردم و خانواده‌ام را هم با خودم به استودیو برده بودم. روی صندلی نشسته بودم و منتظر بودم تا برنامه شروع شود. در همین حال تلفنم زنگ خورد و این خبر را گرفتم که خاله دوست‌داشتنی‌ام، خاله آن، درگذشته. دیگر نمی‌توانستم در برنامه زنده شرکت کنم. خاله عزیز و دوست داشتنی‌ام. این ویروس آشغال لعنتی! این چه وضعی است؟!"

 

1485576

 

ستاره بزرگ UFC در ادامه پست اینستاگرامی خود نوشت:" استودیو را ترک کردم، خانواده‌ام را به ساحل بردم و یک نفس عمیق کشیدم. خدایا شکرت. مردم، مراقب باشید. ما به  جز خودمان کسی را نداریم. خاله آن، در آرامش بخواب. دوستت دارم".

 

عادت‌های خوب

مک‌گرگور در بخش دیگری از پست اینستاگرامی‌اش نوشت:" ایرلند کشور بی‌نظیری است. تو بی‌‌نظیری. تا جایی که می‌دانم ما این ویروس را مهار کرده‌ایم. عادت خوبی که به خاطر حمله این ویروس حالا همه ما دایم این است که بهداشت را رعایت می‌کنیم و دستهایمان را می‌شوریم. این کاری است که در هر شرایط باید انجام بدهیم. من همیشه بهداشت دستهایم را  رعایت می‌کردم ولی نه به اندازه کافی. به خصوص من که همیشه خیلی‌ها می‌خواهند با من دست بدهند. بارها شده که مردم می‌آیند و می‌گویند خواهش می‌کنم، من عکس نمی‌خواهم. فقط می‌خواهم با تو دست بدهم. از این گذشته من خیلی هم به صورتم دست می‌زدم که باید این عادت را ترک کنم".

 

1485573

 

مراقب باشید

مک‌گرگور در ادامه این پست نوشت:" من آنقدر تمرین می‌کنم و به خودم فشار می‌آورم که سیستم ایمنی بدنم ضعیف می‌شود. این روزها سیستم ایمنی بدن ما امتحان می‌شود. من بارها اینطوری آسیب دیده‌ام و راحت سرماخورده‌ام و آنفولانزا گرفته‌ام. هر چند در حال حاضر حالم خیلی خوب است و احساس می‌کنم گلوله هم به من اثر ندارد. آهای مردم، مراقب باشید و بهداشت شخصی را رعایت کنید. حریم شخصی‌تان را رعایت کنید و به دیگران نزدیک نشوید. خدا همه ما را کمک کند".

 

دیدگاه‌ها