کد خبر : 1673844 | 24 اسفند 1398 ساعت 13:54 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

کسی با بازی نکردن تیم‌ها نخواهد مرد

ویسی: بگذارید کرونا مهار شود، بعدا تلافی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن اینکه با اشاره به اینکه تعطیلی لیگ باعث مرگ کسی نخواهد شد می گوید بگذارید این کرونا نابود شود و بعد از آن هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.

ویسی: بگذارید کرونا مهار شود، بعدا تلافی می کنیم

به گزارش ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان که تا دور روز گذشته همچنان تمرینات تیمش ادامه داشت این روزها به قول خودش خانه نشین شده است وضمن آنکه همه را دعوت می کند تا آنجا که می شود  از خانه هایشان بیرون نروند.


وی در گفت‌وگو با رادیو تهران ابتدا درارتباط با شیوع ویروس کرونا درایران و شرایط خودش گفت: خب این ویروس کرونا لعنتی عالم‌گیر شده است وغیر قابل علاج است و خانواده های زیادی را مجبور کرده در خانه بمانند. اما خانواده‌ها باید در خانه بمانند تا این ویروس کنترل شود. ما هم مثل همه دنیا در خانه هستیم و نگرانیم. البته من تا پریروز در تمرینات تیمم شرکت می‌کردم مجبور بودم خانه را ترک کنم اما حالا وضعیت به شکل دیگری است و با تعطیل شدن تمرینات دیگر در خانه هستم مگر اینکه کار واجبی برایم ایجاد شود.


وی درادامه افزود: خیلی‌ها درحال مبارزه با کرونا هستند اما این را در نظر بگیرید که خیلی از افراد آن را کنترل می‌کنند و خیلی‌ها دیگر هم کنترل نمی‌کنند وهمین امر باعث شد تا اتفاقات ناگواری درایران بیفتد. یک روز می‌بینیم که کسی از ماشینش زباله را بیرون می‌اندازد و کسی این کار را نمی‌کند. ولی با این اتفاق که افتاده و روز به روز بدتر شده است مردم بیشتر رعایت می کنند.


ویسی در خصوص تمرینات تیم پیکان و اینکه آیا مشکلی برای این تیم افتاد بیان کرد: 4، 5 نفر از بازیکنان‌مان بیمار شده‌اند و شاید سرما خورده‌اند. خودم هم مریض شدم شاید مشکوک به کرونا بودم و به همین دلیل هم دکتر از من خواست که دیگر از خانه بیرون نیایم. اما متاسفانه مربی پایه‌هایمان و همسرشان کرونا گرفتند و الان با قرنطینه خانگی خوشبختانه حالشان خوب است و مشکلشان رفع شده است وامیدوارم این مربی بهبودی کامل پیدا کند ودوباره به فوتبال ما برگردد.

 

1476559


سرمربی تیم پیکان درمورد تعطیلی لیگ و زمان شروع شدن که درخوشبینانه ترین حالت اول اردبیهشت ماه خواهد بود گفت: از لحظه‌ای که بیماری نابود شود ما می‌توانیم بازی‌ها را شروع کنیم. اما با وجود این اوضاع خطرناک که همه نگران خودشان و اطرافیانشان هستند تعطیلی بهتر است. امیدوارهستم اوایل اردیبهشت که هوا کمی گرم می‌شود و این بیماری از بین می‌رود بازی‌ها را از سر بگیریم.


او در خصوص تاریخ شروع تمرینات تیمش با توجه به شروع بازی ها در اول اردبیهشت تصریح کرد: ما 20 روز قبل از شروع شدن لیگ تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم. اگر بازی‌ها دیرتر شروع شود نیاز داریم که بدنسازی کنیم و کمی بیشتر تمرین کنیم و با توجه به اینکه بازیکنان ما حرفه ای کار می کنند احتیاج به زمان بیشتری داریم.


ویسی درباره لغو کلی لیگ برتر فوتبال تأکید کرد: این اتفاق غیرمترقبه‌ای است که رخ داده است. کارشناسان و صاحب نظرات باید تصمیم بگیرند و برنامه‌ریزی کنند تا کسی از این موضوع ضرر نکند و سال آینده بتوانیم کار را شروع کنیم.


سرمربی تیم پیکان درارتباط با شایعاتی که مبنی بر اهدای جام به پرسپولیس وجود دارد افزود: از نظر دید عمومی با اختلاف امتیازی که تیم پرسپولیس دارد خوب است که این تیم قهرمان شود اما باید همه چیز مساوی باشد و کسی از این موضوع آسیب نبیند. تیم‌هایی که می‌خواهند سقوط کنند و سهمیه آسیا بگیرند تکلیف‌شان مشخص شود.

 

1476538


وی در خصوص کیفیت لیگ در سال 98، اظهار داشت:‌ وقتی تیم پیکان را با این همه مهره و کیفیت بازی ته جدول می‌بینیم این یعنی لیگ کیفیت خیلی خوبی دارد. اول فصل خیلی از کارشناسان بر این نظر بودند که پرسپولیس قهرمان نمی‌شود اما الان با اختلاف امتیاز در صدر جدول است. تیم گل‌گهر که در ته جدول است مقابل استقلال پیروز می‌شود و بازی زیبایی را انجام می‌دهد. همه این‌ها برای تیم ملی خوب است.


ویسی در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی تصریح کرد: هر جایی که تغییراتی رخ می‌دهد حرف و حدیث وجود دارد حتی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، من هم اول از این تصمیم راضی نبودم ولی وقتی این انتخاب شده همه باید از آن حمایت کنیم تا تیم ملی ما موفق شود و هر چه قدر سخت است از گروهش سقوط کند.


سرمربی پیکان درمورد مسافرت نرفتن و احترام به قرنطینه تاکید کرد: هموطنان ما مریض هستند ونیاز به کمک دارند و کسی که ناقل است نباید از خانه بیرون برود و بیماری اش را انتقال دهد. کسی با بازی نکردن یا با بیرون نرفتن از خانه و ورزشگاه نرفتن ممکن است ناراحت شود اما نمی میرد. بگذاریم این کرونا نابود شود و بعد از آن همه این کارها را انجام دهیم و تلافی این چند روزی که در خانه بودیم را در می آوریم.

 

او همچنین درخصوص طرح مجلس پس از شکست کرونا و رفتن به مسافرت برای احیایی روحیه خانوده ها گفت: جدا وقتی بتوانیم کرونا را شکست دهیم یک پیروزی بزرگ است باید جشن ملی بگیریم چرا که نه؟ چطور ما با کوچک ترین موضوعی عزاداری می کنیم اما با پیروزی در مقابل ویروسی که دنیا را به چالش کشیده است جشن نگیریم. هر چند افرادی را از دست دادیم و ممکن است دردل مقداری ناراحت هم باشیم.

دیدگاه‌ها