کد خبر : 1674002 | 25 اسفند 1398 ساعت 13:18 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا ندارم، از شایعه سازان شکایت می‌کنم

فتح‌الله‌زاده: استعفایم به خاطر زمین گیلان نیست

مدیرعامل مستعفی استقلال اعلام کرده بیماری دلیل کنار رفتنش از این سمت بوده است.

فتح‌الله‌زاده: استعفایم به خاطر زمین گیلان نیست

به گزارش "ورزش سه"، علی فتح‌الله‌زاده با اینکه هنوز از حکم سرپرستی‌اش در باشگاه استقلال یکماه هم نگذشته بود، روز گذشته به طور ناگهانی از این سمت استعفا کرد تا شایعات زیادی درباره او به وجود بیاید. با این حال فتح‌الله‌زاده امروز طی مصاحبه‌ای دلیل استعفایش را فقط بیماری عنوان کرده است.


سرپرست مستعفی استقلال در گفت و گو با خبرگزاری میزان درباره آنفولانزای شدید خود بیان کرد:‌ «متاسفانه وضعیتم تغییر خاصی نکرده و بعد از ترخیص از بیمارستان، خانه‌نشین شدم. پزشکان می‌گویند تا ۳ هفته نباید با هیچ کس ملاقاتی داشته باشم و استراحت مطلق دارم.»


او در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر بیماری از سمتش استعفا کرده، گفت:«بله، چاره‌ای نبود. پزشکان به من گفتند حداقل ۳ هفته باید خانه‌نشین باشی و با این شرایط، امورات باشگاه نمی‌گذشت. من هم دیدم استقلال نمی‌تواند ۳ هفته بدون مدیرعامل و سرپرست باشگاه باشد، کنار کشیدم و استعفا دادم.»


مدیرعامل مستعفی استقلال درباره اینکه گفته شده استعفایش به دلیل پرونده قضایی در ماجرای تکه زمین آستانه اشرفیه است، خاطرنشان کرد: «نمی‌دانم این چه حرف‌هایی است که مطرح شده. آن ماجرا متعلق به ۱۷ سال قبل است. من در جای دیگری هم گفتم که بالاخره زمستان می‌رود و روسیاهی به زغال می‌ماند. این حرف‌ها و تهمت‌ها را امروز مطرح می‌کنند، اما فردا باید پاسخگو باشند. همین حالا از قول من بنویسید اگر کسی مدرکی علیه من دارد، آن را رو کند، چون من تصمیم خودم را گرفتم و می‌خواهم از منتشرکنندگان این تهمت شکایت کنم. همه آن‌ها را به دادگاه می‌کشانم تا ثابت شود چرا به من تهمت زده‌اند.»


فتح‌الله‌زاده درباره شایعه اینکه کرونا گرفته، افزود:‌«نه، این حرف‌ها درست نیست. من بابت بیماری، دو تست را پشت سر گذاشتم که به خصوص پاسخ تست CT.scan منفی بود. البته ۲، ۳ روز است که ریه‌هایم عفونی شده و شرایط دیگری دارم. فعلا همه چیز به هم ریخته است.»

 

دیدگاه‌ها