کد خبر : 1674137 | 26 اسفند 1398 ساعت 10:25 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

کمپین دل‌‌پیرو برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا

الساندرو دل‌پیرو اسطوره فوتبال ایتالیا اعلام کرد به همراه هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی ایتالیا که قهرمان جام جهانی 2006 شدند برای صلیب سرخ ایتالیا کمک‌های مالی مردمی جمع‌آوری خواهد کرد.

کمپین دل‌‌پیرو برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو دل‌پیرو اسطوره فوتبال ایتالیا اعلام کرد به همراه هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی ایتالیا که در جام جهانی 2006 قهرمان جهان شده و جام جهانی را بالای سر بردند در پویشی برای کمک به صلیب‌سرخ ایتالیا شرکت کرده و برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا کمک‌های مالی مردمی را جمع‌‌آوری خواهد کرد.

 

دل‌پیرو با انتشار یک پست اینستاگرامی اعلام کرد به همراه ستاره‌های تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 از جمله فرانچسکو توتی، فابیو کاناوارو و جیان‌لوئیجی بوفون در این پویش شرکت خواد کرد. دل‌پیرو چهره اصلی این پویش خواهد بود.

 

1485954

 

دل‌پیرو در اینستاگرام خطاب به 3.7 میلیون دنبال‌کننده خود نوشت:" من به همراه دیگر هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی ایتالیای حاضر در جام جهانی 2006 که توانست قهرمان دنیا شود دوباره با چالشی جدید به میدان خواهیم آمد. هدف ما جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای صلیب سرخ ایتالیا است تا در شرایط اضطراری ناشی از ویروس کرونا به کشورمان کمک کنیم. شما هم بخشی از تیم ما هستید. ما با اتحاد دوباره پیروز خواهیم شد".

 

دل‌پیرو که این روزها در لس‌آنجلس زندگی می‌کند همچنین در مصاحبه‌ای با اسکای ایتالیا به آمریکا هشدار داد که باید احتیاط بیشتری در مقابل ویروس کرونا در پیش بگیرد و این ویروس را دست‌کم نگیرد. دل‌پیرو در این باره گفت:" الان در آمریکا شرایط به گونه‌ای است که دو سه هفته پیش در ایتالیا شاهدش بودیم. این روزها دولت توصیه‌های روشن و صریحی برای مردم ندارد و بنابراین شاهد خریدهای پراضطراب مردم در سوپرمارکت‌ها هستیم. ما ایتالیایی‌ها چون اخبار کشورمان را دنبال می‌کردیم الان آماده‌تر هستیم. آمریکا از ویروس کرونا در امان نخواهد بود".  

 

 

دیدگاه‌ها