کد خبر : 1674236 | 26 اسفند 1398 ساعت 18:10 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

موضع باشگاه ذوب‌آهن مشخص شد

تعطیلی لیگ، پرداختی‌ها را به هم می‌زند و ضرر است

باشگاه ذوب‌آهن موافق تعطیلی لیگ برتر نیست و تعطیلی را باعث از بین‌ رفتن شادی در ایران می‌داند.

تعطیلی لیگ، پرداختی‌ها را به هم می‌زند و ضرر است

به گزارش “ورزش سه”، موضوع تعطیلی کامل لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا باعث‌ شده تا باشگاه‌های مختلف موضع خود را در قبال این موضوع اعلام کند.

 

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در خصوص این موضع ذوبی‌ها در قبال تعطیلی یا ادامه لیگ برتر گفت: ما کلی حرف می‌زنیم و به همین دلیل دوست داریم لیگ ادامه پیدا کند. اصلا هم بحث قهرمانی، سهمیه آسیایی و تیم‌های سقوط کننده مطرح نیست. اگر لیگ را تعطیل کنید، همان شادی و نشاطی که می‌تواند این ورزش به وجود بیاورد هم از بین می‌رود.

وی در ادامه می‌گوید: تنها ۹ بازی از لیگ برتر باقی مانده و می‌توان لیگ را در ۴۵ روز تمام کرد. بهتر است هر چه زودتر تکلیف لیگ مشخص شود. شایعه شده که اگر لیگ امسال تعطیل شود، لیگ بعدی با هجده تیم برگزار می‌شود. ولی باید ببینیم ما اصلا زیر ساخت لازم برای ۱۸ تیمی شدن را داریم؟ همین حالا هم همه چیز سخت است.

 

جمشیدی در پایان گفت: لیگ را تعطیل کنند ضرر مالی زیادی به باشگاه‌ها وارد می‌شود. ما در آن‌ صورت در پرداختی به بازیکنان و مربیان دچار مشکل می‌شویم. تمام برنامه ریزی‌های ما به هم می‌‌خورد و از همه نظر اذیت می‌شویم. به همین دلیل دوست داریم لیگ ادامه پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها