کد خبر : 1674492 | 28 اسفند 1398 ساعت 17:00 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

قرمزها در انتظار خبر خوش

پنجشنبه سرنوشت ساز در انتظار لیورپول و لیگ برتر

فردا قرار است در جلسه ای بین نمایندگان تیم های لیگ برتری، در مورد شیوه برگزاری بازی های باقیمانده تصمیم گیری شود.

پنجشنبه سرنوشت ساز در انتظار لیورپول و لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، پس از تصمیم روز گذشته یوفا مبنی بر تعویق یورو 2020، به نظر می رسد که فعالیت های فوتبالی به زودی شروع خواهند شد و حداقل شاهد نیمه تمام ماندن شان نخواهیم بود.

شیوع گسترده کرونا باعث تعطیلی تقریبا تمام لیگ های اروپایی شده است اما پس از تعویق یورو 2020 و نیز کوپا آمه ریکا، حالا امیدواری ها برای به سرانجام رساندن فصل، بیشتر شده است؛ هرچند همه چیز بستگی به شرایط کشورها در یک ماه آینده از حیث کنترل کرونا دارد.

 

 

1482409

 

 

یوفا روز گذشته از کشورها خواست که رقابت های داخلی را تا 30 ژوئن که پایان فصل فوتبالی است، به اتمام برسانند. پس از 30 ژوئن قرارداد برخی بازیکنان به اتمام می رسد و عملا تعهدی به باشگاه شان نخواهند داشت؛ پس روشن است که لیگ ها باید تا قبل از این تاریخ، به کار خود خاتمه دهند. یوفا تاکید دارد که پس از تعویق یورو 2020، لیگ ها از خطر نیمه تمام ماندن رها شده باشند.

 

در همین رابطه قرار است فردا جلسه ای بین نمایندگان تیم های لیگ برتر برگزار شود تا در مورد ادامه بازی ها به یک توافق جمعی برسند. باشگاهی مثل وستهام که خطر سقوط را تهدید می کند، اخیرا پیشنهاد نیمه تمام ماندن لیگ برتر را ارائه داد ولی تیم های زیادی هستند که خواهان ادامه بازی ها از اواخر آوریل یا اوایل می هستند. فعلا تمرینات تمام تیم ها تا ابتدای آوریل تعطیل است و بازیکنان در قرنطینه خانگی قرار دارند.

 

 

1478367

 

 

همچنین تمام 24 تیم حاضر در چمپیونشیپ(لیگ دسته دوم انگلیس) خواهان ادامه بازی های هستند و معتقدند با انجام دو بازی در هفته، می توان به رقابت ها  تا انتهای ژوئن پایان داد اما در لیگ برتر مشکلی به نام لیگ قهرمانان و لیگ اروپا وجود دارد.

هنوز 9 هفته کامل باقیمانده و چند تیم نیز درگیر رقابت های اروپایی هستند و همین، برگزاری دو بازی در هفته را دشوار می سازد.

در هر صورت اینگونه به نظر می رسد که لیگ برتر ادامه خواهد یافت ولی بازی ها پشت درهای بسته برگزار می شوند. این خبری بسیار خوب برای لیورپولی خواهد بود که تنها دو پیروزی تا مسجل کردن قهرمانی خود فاصله دارد.

همچنین پیشنهاد شده است که در صورت برگزاری بازی پشت درهای بسته، مسابقات برای هواداران به صورت رایگان پخش شود. جلسه فردا جلسه سرنوشت سازی برای لیگ برتر خواهد بود.

 

 

 

دیدگاه‌ها