کد خبر : 1674515 | 28 اسفند 1398 ساعت 19:37 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان هم برای مقابله با کرونا دست به کار شد

در ادامه ‌ فعالیت افراد معروف برای مقابله با ویروس کرونا، زلاتان ابراهیموویچ نیز به این مقوله ورود کرده است.

زلاتان هم برای مقابله با کرونا دست به کار شد

به گزارش "ورزش سه"، کشور ایتالیا در حال حاضر وضعیت بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد. روزانه تعداد زیادی در این کشور جان خود را به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از دست می‌دهند و به نظر می‌رسد که شرایط روز به روز در حال بدتر شدن است.

 

از طرف دیگر این ویروس باعث شد که تمام مسابقات ورزشی در ایتالیا و مشخصا سری آ به حالت تعلیق در بیاید؛ موضوعی که باعث شده بازیکنان حاضر در این لیگ نیز به نوعی مجبور به قرنطینه کردن خود شوند. از طرف دیگر ابتلای چند بازیکن حاضر در سری آ مثل دانیله روگانی و بلیز متویدی، دو ستاره یوونتوس و چند بازیکن حاضر در تیم های دیگر به ویروس کرونا، نگرانی ها را بین فوتبالیست ها نیز به اوج خود رسانده است.

 

طی روزهای گذشته شاهد این موضوع بودیم که فوتبالیست های سرشناس نیز برای کمک به منظور مقابله با ویروس کرونا اقداماتی را انجام داده بودند. حالا و در همین رابطه ستاره سوئدی میلان یعنی زلاتان ابراهیموویچ نیز دست به کار شده و با تشکیل کمپین در فضای مجازی به دنبال جمع آوری کمک مالی برای بیمارستان ها است.

 

 

1486394

 

 

ستاره سوئدی روسونری همچنین در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که مبلغ ۱۰۰ هزار یورو به بیمارستان های مناطق پیدمونت و لومباردی ایتالیا اهدا کرده است.

دیدگاه‌ها