کد خبر : 1674666 | 01 فروردين 1399 ساعت 14:22 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

لالیگای پلی استیشنی برای مقابله با کرونا(عکس)

برخی ستاره های فوتبال در کشور اسپانیا برای کمک به کادر درمانی که در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، در یک دوره مسابقات پلی استیشن آنلاین شرکت خواهند کرد.

لالیگای پلی استیشنی برای مقابله با کرونا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً رئیس لالیگا اعلام کرد که این رقابت ها به طور قطع تا تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان خواهد رسید. با این وجود اگر چنین اتفاقی رخ ندهد سوالات زیادی ذهن همه را درگیر خواهد کرد؛ اینکه چه تیمی قهرمان خواهد شد؟ کدام تیم ها به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهند کرد و همینطور این که کدام تیم ها راهی لیگ اروپا می شوند؟ همچنین ابهاماتی درباره تیم های سقوط کننده به دسته پایین‌تر نیز مطرح خواهد شد.

 

لالیگا امیدوار است که در اواسط ماه می این رقابت‌ها از سر گرفته شود اما در همین حال وقت به وجود آمده فرصت مناسبی برای برگزاری مسابقات پلی استیشن بین ستاره های حاضر در این لیگ شده است؛ اتفاقی که در نوع خود جالب توجه و البته منحصر به فرد به نظر می‌رسد.

 

 

1484109

 

 

در همین رابطه در روزهای جمعه ، شنبه و یکشنبه یک بازیکن از هر باشگاه در این مسابقات پلی استیشن حضور پیدا می کنند. در این بین ما مارکو آسنسیو سرخیو روبرتو و عدنان یانوزای چند تن از مشهور ترین افرادی هستند که به عنوان نماینده باشگاه های خود در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

 

 

 

1486574

 

 

مسابقات به صورت آنلاین برگزار می‌شود و یکی از بهترین شرکت های پخش کننده رقابت‌های لالیگا آن را پوشش خواهد داد. همچنین نکته قابل توجه دیگر این است که تمام درآمدهای این مسابقات برای مقابله با ویروس کرونا به کادرهای پزشکی اختصاص خواهد یافت. از طرف دیگر برخی بازیکنان اسپانیایی خارج از لالیگا نیز می توانند در این مسابقات شرکت کنند. به عنوان مثال یکی از شرکت کننده ها کاپیتان اسپانیایی چلسی یعنی سزار آزپیلیکوئتا است.

دیدگاه‌ها