کد خبر : 1674777 | 02 فروردين 1399 ساعت 16:24 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

انتظار بیشتری از گریزمان در بارسلونا داشتم

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا مدعی شد انتظارات از آنتوان گریزمان در ترکیب این تیم بیشتر است.

انتظار بیشتری از گریزمان در بارسلونا داشتم

 

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال گذشته و بعد از جنجال های فراوان بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید، سرانجام آنتوان گریزمان راهی نوکمپ شد. اما این ستاره فرانسوی در ماه های ابتدایی حضور در ترکیب بارسلونا نمایش چندان موفقی نداشته و انتقاد بسیاری را برانگیخته است. ریوالدو معتقد است آنتوان گریزمان برای پیشرفت بیشتر در ترکیب بارسا باید با تعهد بیشتری در میدان ظاهر شود.

 

1477609

 

ریوالدو گفت: "از بازیکنی که موفق به فتح جام جهانی شده و به بازی کردن در لالیگا نیز عادت داشته است، انتظار بیشتری وجود داشت. خصوصا من در این فصل انتظار داشتم گریزمان بازیکن تاثیرگذارتری باشد، زیرا فیلیپ کوتینیو که نوکمپ را ترک کرده و لوییس سوارز و عثمان دمبله نیز که مصدوم هستند. اولین فصل گریزمان من را به یاد کوتینیو می اندازد.

 

ما باید منتظر باشیم تا گریزمان کمی بیشتر با بارسلونا، سبک و سیستم تاکتیکی این باشگاه سازگار شود. گریزمان از کیفیتی برخوردار است که بتواند سطح خوبی از خود در ترکیب بارسلونا ارائه دهد. گریزمان برای رسیدن به بهترین سطح خود و تبدیل شدن به یک بازیکن سرنوشت ساز در برنامه های کیکه ستین باید تبدیل به بازیکنی متعهدتر شود."

دیدگاه‌ها