کد خبر : 1674988 | 04 فروردين 1399 ساعت 18:28 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه شیرر به صحبت‌های یان رایت درباره جرارد

یان رایت معتقد است که وس مورگان کاپیتان بهتری نسبت به استیون جرارد بوده است؛ صحبت هایی که البته به مذاق آلن شیرر خوش نیامده است.

کنایه شیرر به صحبت‌های یان رایت درباره جرارد

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد بعد از کمک به لیورپول برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۵ به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه شناخته می شود. با این وجود بهترین حضور او در رقابت‌های لیگ برتر به فصل ۹-۲۰۰۸ برمی گردد؛ لیورپول تحت هدایت رافا بنیتز به مقام دوم دست یافت. اتفاقی که در فصل ۱۴-۲۰۱۳ نیز با سرمربیگری برندان راجرز در لیورپول رخ داد.

 

 

1435849

 

 

دو سال بعد از کسب مقام دومی لیورپول با برندان راجرز در لیگ برتر، لسترسیتی موفق شد به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند تا یکی از بزرگترین شگفتی های تاریخ فوتبال انگلیس را رقم زده باشد.

 

یان رایت روز جمعه در برنامه گری لینکر صحبت های عجیبی را مطرح کرد چرا که او معتقد است وس مورگان نسبت به استیون جرارد کاپیتان بهتری بوده است. او در این باره گفت: " وس مورگان با تیمی قهرمان شد که هیچ کس از او چنین انتظاری نداشت. اتفاقی که استیون جرارد در انجام آن ناموفق بود. او نتوانست به لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر کمک کند در حالی که وس مورگان این کار را با لسترسیتی انجام داد. این یک معجزه در رقابت های لیگ برتر بود. آنها با کاپیتانی وس مورگان فصل بی‌نظیری را پشت سر گذاشتند"

 

 

1486910

 

 

صحبت هایی که البته به مذاق آلن شیرر خوش نیامد و او به کنایه گفت: " می توانم بببینم که روی میز او چیست و چه می نوشد؟

دیدگاه‌ها