کد خبر : 1675001 | 04 فروردين 1399 ساعت 20:20 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

با بستری شدن در بیمارستان های پایتخت

رئیس هیات مدیره و پزشک استقلال در دام کرونا

در اوج بحران شیوع کروناویروس در ایران دو چهره سرشناس اردوی استقلال هم در دام این ویروس مهلک گرفتار و کار آنها به تخت بیمارستان کشید.

رئیس هیات مدیره و پزشک استقلال در دام کرونا

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که این روزها مردم جهان از جمله ایرانی های عزیز با بحران جدی شیوع کروناویروس دست و پنجه نرم می کنند و هر روز هم کمپین های زیادی برای در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال این ویروس ایجاد می شود اردوی استقلال با اخبار ناخوشایندی روبرو شد که نشان از گرفتار شدن رئیس هیات مدیره و پزشک آبی ها در دام کروناویروس است.


دکتر ستوده پزشک استقلال که خود یکی از پزشکان حاذق بیمارستان آتیه تهران محسوب می شود از چند روز قبل و پیش از تعطیلات نوروز با سرماخوردگی شدید و بروز علائمی مشابه با کروناویروس در یکی از اتاق های این بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفت که آخرین اخبار از وضعیت جسمانی او نشان از بهبودی نسبی این پزشک زحمتکش و دوست داشتی حکایت دارد.


اما در بحبوحه انتشار این اتفاق خبری نیز دهان به دهان شد مبنی براین که اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره پرسرو صدای استقلال در ماه های گذشته نیز با علائم مشکوک به کروناویروس از چند روز قبل با وخامت اوضاع جسمانی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری و تحت مراقبت شدید پزشکی قرار گرفته است.


انتشار ابتلای این دو فرد تعیین کرده در باشگاه استقلال می تواند در روزهایی که برخی باشگاه ها تصمیم به آغاز تمرینات آماده سازی خود با وجود هشدارهای ستاد مقابله با کرونا گرفته اند، روند تصمیم گیری ها در این خصوص را تغییر دهد و به پایبندی بیشتر روسای این باشگاه ها برای ادامه تعطیلات منجر شود.


"ورزش سه" آرزوی بهبودی هر چه سریع تر برای رئیس هیات مدیره و پزشک باشگاه استقلال همین طور سایر بیمارانی که در طی چند هفته گذشته اسیر این ویروس مهلک شده اند را دارد.

دیدگاه‌ها