کد خبر : 1675317 | 06 فروردين 1399 ساعت 21:52 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

پافشاری مورینیو و تاتنهام برای جذب مدافع رئال

به نظر می‌رسد که ژوزه مورینیو قصد دارد برای تقویت خط دفاعی تاتنهام هر طور که شده ادر میلیتائو را از رئال مادرید جذب کند.

پافشاری مورینیو و تاتنهام برای جذب مدافع رئال

به گزارش "ورزش سه"، پس از درخشش ادر میلیتائو در ترکیب تیم پورتو، باشگاه رئال مادرید این مدافع برزیلی را در تابستان به خدمت گرفت. با این وجود حضور رافائل واران و سرخیو راموس در خط دفاعی رئال مادرید باعث شده که در این فصل میلیتائو فرصت کمتری برای حضور در زمین پیدا کند و بیشتر یک نیمکت نشین بوده است.

 

اخیرا شایعاتی درباره علاقه ژوزه مورینیو و باشگاه تاتنهام به این ستاره برزیلی به گوش رسیده بود. حالا اما دوباره دون بالون مدعی شده که باشگاه تاتنهام و سرمربی پرتغالی این تیم دوباره برای جذب مدافع جوان کهکشانی‌ها علاقه نشان داده اند.

 

 

1466406

 

 

اگرچه به نظر می‌رسد مسئولان رئال مادرید علاقه ای به فروش مدافع برزیلی خود نداشته باشند اما به نظر می رسد که باشگاه لندنی قصد دارد با ارائه پیشنهاد معاوضه داوینسون سانچز با ادر میلیتائو، رئال مادرید را برای این انتقال راضی کند.

 

تاتنهام در این فصل عملکرد بسیار ضعیفی در خط دفاعی داشته و همین موضوع باعث شده که ژوزه مورینیو مهم ترین هدف خود را در تابستان پیش رو تقویت خط دفاعی این تیم قرار دهد.

دیدگاه‌ها