کد خبر : 1675521 | 08 فروردين 1399 ساعت 20:45 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لا استامپا؛

یوونتوس ول کن ستاره برزیلی رئال نیست

باشگاه یوونتوس ماه گذشته مذاکراتی با مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال داشت و به او پیشنهادی 4 ساله نیز ارائه داد.

یوونتوس ول کن ستاره برزیلی رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، مارسلو همچنان مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار دارد و باشگاه تورینی قصد دارد تابستان پیش رو هر طور که شده ستاره برزیلی را از رئال جدا کند.

 

 

1487644

 

 

مدافع برزیلی که فصل جاری تا حد زیادی قافیه را به "فرلاند مندی"، خرید فرانسوی جدید رئال باخته، جدایی از رئال را در برنامه هایش قرار داده است. هر چند ماه گذشته او توانست به ترکیب اصلی رئال برگردد و حتی در ال کلاسیکو از بهترین های تیمش بود ولی بعید به نظر می رسد که زیدان فصل بعد نیز روی مارسلو حساب ویژه ای باز کند.

مارسلو چندین پیشنهاد خوب نیز دارد که بهترین شان از یوونتوس است. باشگاهی که سال 2018 رونالدو را از رئال به خدمت گرفت. تابستان گذشته مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس، از سران باشگاه خواسته بود تا مارسلو را جذب کنند اما مدافع 31 ساله در نهایت ترجیح داد در رئال بماند و برای باز پس‌گیری جایگاهش بجنگد.

امروز نشریه لا استامپا فالش ساخت که ماه گذشته و قبل از اپیدمی کرونا، نماینده های یوونتوس با مارسلو در مادرید دیداری داشتند و به وی قراردادی 4 ساله ارائه دادند. دو سال از قرارداد مارسلو با رئال باقیمانده و ستاره برزیلی هنوز پاسخی به پیشنهاد یوونتوس نداده است.

او اگر راهی یوونتوس شود، رقیبانی چون الکس ساندرو و ماتیا دی شیلیو را پیش رو خواهد داشت.

 

 

1476391

 

دیدگاه‌ها