کد خبر : 1675581 | 09 فروردين 1399 ساعت 13:00 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

سانچو باید در بایرن بازی کند نه منچستریونایتد

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ به جیدون سانچو توصیه کرد به پیشنهاد منچستریونایتد جواب منفی داده و راهی بایرن مونیخ شود.

سانچو باید در بایرن بازی کند نه منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات زیادی مبنی بر علاقه شدید باشگاه منچستریونایتد به جذب جیدون سانچو، پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند مطرح شده و گفته می‌شود یونایتد یکی از مهمترین گزینه‌های او برای  فصل نقل و انتقالات تابستانی است ولی لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ به سانچو توصیه کرد از پاسخ مثبت دادن به یونایتد خودداری کرده و در عوض راهی بایرن مونیخ شود چرا که به گفته ماتئوس شیاطین سرخ به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور نخواهند داشت.

 

1487806

 

ماتئوس در این باره خطاب به سانچو گفت:" سانچو به احتمال زیاد به انگلیس برخواهد گشت. ولی سوال این است که او در یونایتد یا چلسی به دنبال چیست؟ آنها به احتمال زیاد سال آینده اصلا در لیگ قهرمانان نخواهند بود. من می‌توانم تصور کنم که سانچو در بایرن چقدر موفق خواهد شد به خصوص به این خاطر که او می‌تواند هم در پست وینگر چپ و هم در پست وینگر راست بازی کند".

 

1487807

 

اسطوره بایرن مونیخ در ادامه گفت:" من اولین بار او را در رقابتهای زیر 17سال اروپا دیدم. یک روز در باشگاه روی تردمیل مشغول دویدن بودم و بازی انگلیس و نروژ در آن رقابتها را تماشا می‌‌کردم. بعد از پانزده دقیقه دکمه توقف را زدم و پیاده شدم چون بازیکنی در سمت چپ انگلیس دیده بودم که به نظرم استثنایی بود. او با پاسکاری سریع و دریبل‌های سریعش عالی بود. با ایجنتم تماس گرفتم و از او خواستم ببیند این بازیکن کیست و کجا بازی می‌کند. پنج دقیقه بعد فهمیدم اسمش سانچو است و در منچسترسیتی بازی می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها