کد خبر : 1675824 | 10 فروردين 1399 ساعت 21:39 | 49K بازدید | 1 دیدگاه

نظراتی که مخالف پیشنهاد وزارتخانه است؛

مجادله داخلی استقلالی‌ها برای انتخاب مدیرعامل جدید

وزارت ورزش گزینه مدنظرش برای مدیرعاملی استقلال را انتخاب کرده، اما جمعی از اعضای این باشگاه با فرد معرفی شده مخالف هستند.

مجادله داخلی استقلالی‌ها برای انتخاب مدیرعامل جدید

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند، رئیس هیات مدیره سابق باشگاه استقلال که پیش از این در وزارتخانه ورزش به‌عنوان معاون کل استعدادیابی فعالیت می‌کرد و پست‌های مختلفی از جمله مدیریت باشگاه بانک سرمایه و همچنین ریاست اداره کل تربیت بدنی استان مازندران را برعهده داشت، در آستانه دریافت مهم‌ترین پست خود در ورزش از مسعود سلطانی‌فر است.

 

سعادتمند که در روز بیست و هشتم اسفندماه ۹۸ جانشین علی فتح‌الله‌زاده در هیات مدیره باشگاه استقلال شد، اکنون درآستانه نشستن روی صندلی مدیرعاملی آبی‌ها نیز قرار گرفته، اما پیش از صدور حکم قطعی و انتخاب رسمی‌اش، مجادله‌هایی میان اعضای این تیم به وجود آمده است.

 

فتح‌الله‌زاده که در روز هشتم اسفندماه ۹۸ به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال و جانشین اسماعیل خلیل‌زاده معرفی شده بود، ۱۶ روز پس از صدور این حکم توسط وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفاء کرد که تنها چهار روز بعد از آن، سعادتمند جانشین وی در هیات مدیره شد ولی حالا قرار است مدیریت باشگاه نیز به این عضو جدید سپرده شود.

 

سعادتمند که در ابتدای سال  برادر خود را نیز از دست داده بود، از روز دوم فروردین‌ماه ۹۹ کارش را در تهران آغاز کرده و با رایزنی‌ها و لابی‌های مختلف، سعی داشته در کنار عضویت در هیات مدیره حکم مدیرعاملی اش را نیز از اعضاء و البته وزیر ورزش و جوانان دریافت کند که شنیده شده مسعود سلطانی‌فر نیز با حضور او موافق است.

 

بحث حضور سعادتمند در مدیریت باشگاه استقلال تنها یک روز بعد از استعفای فتح‌الله‌زاده مطرح شد و طی روزهای اخیر شکل جدی‌تری به خود، اما در آن طرف عنوان شد که خلیل‌زاده(عضو هیات مدیره) و سید عبدالرضا موسوی(عضو احتمالی هیات مدیره جدید) با حضور او در سمت مدیرعاملی باشگاه مخالف هستند.

 

ظهر امروز یکشنبه فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌ها در پیامی نسبت به تحرکات در مدیریت باشگاه استقلال موضع گرفت و به نوعی مخالفت خود را با شایعاتی که پیرامون حضور افراد جدید عنوان شده، اعلام کرد و به حمایت از موسوی و مدیرانی که توانایی مالی خوبی دارند، پرداخت تا مشخص شود تنش‌ها و اختلاف نظرهایی در این تیم برای انتخاب مدیرعامل وجود دارد.

 

با وجود اظهارنظرهای متفاوتی که در استقلال وجود دارد، اما عصر امروز جلسه‌ای در دفتر وزیر ورزش و جوانان با حضور سعادتمند برگزار شد و حتی گفته می‌شود حکم مدیرعاملی او نیز به امضاء رسیده، اما واقعیت این است که چنین موضوعی هنوز به طور رسمی رسانه‌ای نشده است.

 

در شرایطی که بزرگترین مشکل استقلال در ماه های گذشته مسئله مالی بوده است، سعادتمند با همراهی اسپانسری که قول تزریق ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومانی را به باشگاه داده، وارد عرصه شده و قصد دارد به سرعت پرونده‌های ملتهب کنونی این باشگاه را با پرداخت جریمه‌ها حل کند. او در گام اول باید به مسئله پرونده‌های سرمربیان و بازیکنان سابق خارجی بپردازد و سپس بحث پرداخت به ستارگان خارجی فعلی و همینطور بازیکنانی که از دریافتی‌های خود راضی نیستند را سامان دهد؛ بازیکنانی که به دلیل عدم پرداخت حقوق از طرف باشگاه در شب عید، هفته گذشته پست‌های هماهنگی علیه مدیران باشگاه منتشر کردند.

 

سعادتمند در حالی به دنبال تکیه بر صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال است که به سلطانی‌فر وعده داده مشکلات جدی آبی‌ها را به زودی برطرف کند تا آنها در پرونده‌های انضباطی فیفا و پرداخت‌های این فصل به مشکل برنخورند.

دیدگاه‌ها