کد خبر : 1675866 | 11 فروردين 1399 ساعت 12:23 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

گومیس تا 2021 در الهلال ماندنی شد

پاتک قهرمان آسیا به ستاره فرانسوی

با وجود تصمیم به ترک ریاض و بازگشت به فوتبال اروپا یک بند جنجالی در قرارداد امضا شده مانع خروج ستاره فرانسوی از اردوی قهرمان آسیا شد.

پاتک قهرمان آسیا به ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، بافتیمبی گومیس با رسیدن به روزهای پایانی قراردادش با الهلال از تصمیم خود برای بازگشت به فوتبال اروپا از جمله حضور دوباره در فوتبال ترکیه خبر داد تا مذاکرات او با بشیکتاشی ها به سرتیتر اخبار فوتبالی این دو کشور تبدیل شود.


در شرایطی که نقش کلیدی گومیس در موفقیت های دو سال گذشته او را به عنوان ستاره ای محبوب در میان طرفداران الهلال تبدیل کرده بود فشارها برای حفظ شیر فرانسوی(لقب گومیس) بیشتر شد تا این که امروز روزنامه الریاضیه در گزارشی از پاتک سران الهلال به ستاره فرانسوی با فعال کردن بندی جنجالی در قرارداد روبه انقراض گومیس خبر دادند.


به نوشته الریاضیه بندی در قرارداد دوم گومیس با الهلالی ها وجود داشت که در صورت رضایت سران باشگاه از عملکرد این قرارداد به صورت یکجانبه و بدون توافق با بازیکن می توانست تا سال 2021 تمدید شود که با توجه به درخواست رضوان لوچسکیو سرمربی رومانیایی همین طور رضایت مالکان باشگاه بند تمدید قرارداد تا سال 2021 فعال شد تا بافتیمبی گومیس تا تابستان 2021 در ریاض ماندنی شود.

 

1488114


بنا به ادعای الریاضیه این موضوع در نشستی با گومیس و مدیربرنامه هایش به اطلاع او رسیده است تا فکر مذاکره با سایر باشگاه ها و ترک اردوی الهلال را از سر خارج کند. الریاضیه همچنین دلیل فعال کردن این بند را عدم توافق باشگاه با دو گزینه مدنظر سرمربی رومانیایی برای جانشینی گومیس دانست و نوشت رادامل فالکائو همین طور دیگو کاستا زیر بار امضای قرارداد با الهلال نرفتند تا باشگاه شیر فرانسوی را به زور در ریاض نگه دارد.

دیدگاه‌ها