کد خبر : 1675913 | 11 فروردين 1399 ساعت 16:15 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

دو ماه چانه زنی برای فرار از جریمه الگری

روزی که رونالدو برای یوونتوسی‌ها iMac خرید

وویچک شزنی دروازه‌بان یوونتوس می‌گوید کریستیانو رونالدو به خاطر اخراج شدنش در یک بازی مجبور شده برای تک‌تک بازیکنان یوونتوس کامپیوتر اپل iMac خریداری کند.

روزی که رونالدو برای یوونتوسی‌ها iMac خرید

به گزارش "ورزش سه"، وویچک شزنی دروازه‌بان یوونتوس می‌گوید در دوران سرمربی‌گری مکس آلگری در این تیم به دلیل قوانین خاصی که او در یووه پیاده کرده بوده، کریستیانو رونالدو بعد از  خارج شدن در یک بازی مقابل والنسیا مجبور می‌شود برای همه بازیکنان یوونتوس یک دستگاه کامپیوتر اپل iMac خریداری کند. شزنی می‌گوید رونالدو دو ماه در یوونتوس چانه زده و سعی کرده از زیر بار این مجازات شانه خالی کند ولی در نهایت کوتاه آمده و کامپیوترها را خریداری کرده است.

 

1488158

 

شزنی می‌گوید بر اساس قوانین مکس الگری هر بازیکنی از یوونتوس که در یک بازی اخراج می‌شده باید برای هم‌تیمی‌هایش هدیه می‌خریده.

 

1488160

 

ماجرای اخراج رونالدو در سپتامبر 2018 در بازی مقابل والنسیا رخ می‌دهد. رونالدو در آن بازی بعد از برخورد با جیسون موریو بازیکن والنسیا از سوی داور اخراج شده و از شدت ناراحتی گریه می‌کند. داور بازی مدعی است او موی سر بازیکن والنسیا را کشیده و بعد از کش و قوسهای فراوان دردقیقه 29 مسابقه حکم به اخراج رونالدو از میدان می‌دهد.

 

1488159

 

شزنی در این باره گفت:" بله برای همه ما یک iMac خرید. البته خیلی طول کشید تا راضی شود چون نمی‌توانست آن کارت قرمز را هضم کند و هر بار اصرار می‌کرد و چانه می‌زد که کار اشتباهی نکرده و مستحق کارت قرمز نبوده. حدود دو ماه طول کشید تا بعد از کلی بحث و جدل و چانه‌زنی بالاخره ما به iMacهای خودمان رسیدیم".

 

 

دیدگاه‌ها