کد خبر : 1676042 | 12 فروردين 1399 ساعت 16:20 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

مشتری جدید برای اشرف حکیمی از ایتالیا رسید

بر اساس اعلام کالچیو مرکاتو باشگاه یوونتوس خواهان جذب اشرف حکیمی، ستاره مراکشی رئال مادرید است که به صورت قرضی در بوروسیا دورتموند توپ می‌زند.

مشتری جدید برای اشرف حکیمی از ایتالیا رسید

به گزارش "ورزش سه"، کالچیو مرکاتو مدعی شد باشگاه یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن اشرف حکیمی ستاره مراکشی رئال مادرید است که در حال حاضر به عنوان یار قرضی در تیم آلمانی بوروسیا دورتموند بازی می‌کند. این رسانه ایتالیایی می‌گوید با توجه به مشکلات فیزیکی دشیلیو و دانیلو کادر فنی یوونتوس در پست دفاع راست احساس نیاز کرده و مهره مد نظر خود را اشرف حکیمی انتخاب کرده است.

 

1488308

 

دفاع راست یوونتوس پستی است که بعد از حضور کوتاه مدت دنی آلوس و تجربه ناامیدکننده کانسلو در این پست تا این لحظه فاقد یک بازی فیکس و تمام‌عیار بوده است. بعد از آنکه فابیو پاراتیچی برای این پست در جذب توماس مونیه ناکام ماند حالا اشرف حکیمی، ستاره مراکشی را مد نظر قرار داده است.

 

حکیمی در حال حاضر با یک قرارداد دو ساله قرضی از رئال مادرید به دورتموند ملحق شده و برای این تیم آلمانی بازی می‌کند ولی قرارداد قرضی او امسال تابستان در ماه ژوئن به پایان می‌رسد. رئال تا کنون تصمیم قطعی درباره آینده حکیمی نگرفته و با اینکه رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند زیدان مایل است از حکیمی در سمت چپ به عنوان جانشین مارسلو استفاده کند ولی شک و تردید رئال، یوونتوس را به این نتیجه رسانده که می‌تواند به جذب حکیمی امیدوار باشد.

 

1449473

 

دیدگاه‌ها