کد خبر : 1676085 | 12 فروردين 1399 ساعت 21:00 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

آقای نویر؛ بایرن به هیچ بازیکنی مثل شما لطف نکرده

لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که مانوئل نویر باید در مذاکرات تمدید با بایرن مواضعش را به باشگاه نزدیک تر کند.

آقای نویر؛ بایرن به هیچ بازیکنی مثل شما لطف نکرده

به گزارش"ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ مدتی است که مذاکرات تمدید را با مانوئل نور شروع کرده ولی دو طرف هنوز به نتیجه ای نرسیده اند. بایرن پیشنهاد تمدید تا 2023 را ارائه داده ولی سنگربان ملی پوش، قراردادی تا 2025 می خواهد.

کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن روز گذشته تایید کرد که مذاکرات دو طرف به بن بست خورده است. بایرن اخیرا الکس نوبل 23 ساله را از شالکه به خدمت گرفته تا جانشین بالقوه ای برای نویر باشد. اتفاقی که با واکنش تند این دروازه بان روبرو شد و گفت که تحت هیچ شرایطی راضی به نیمکت نشینی نخواهد شد.

 

 

1488351

 

 

لوتار ماتیوس اسطوره بایرن و فوتبال آلمان در ستون خود در نشریه بیلد و در خطاب به نویر نوشت:« به خصوص در این دوران، هیچ لطف و محبتی نمی تواند یک طرفه باشد. اصرار به مخالفت با پیشنهادی که بایرن برای تمدید ارائه داده، برای من قابل درک نیست. هیچ باشگاهی به دروازه بانی با سن نویر، چنین قراردادی پیشنهاد نمی دهد.

سال گذشته وقتی مارک آندره تراشتگن به نیمکت نشینی در تیم ملی اعتراض کرد، تمام باشگاه بایرن پشت نویر ایستاد و از او حمایت کرد. به یاد ندارم بایرن از هیچ بازیکنی تا این اندازه حمایت کرده باشد. حالا زمان آن است که نویر پاسخ آن لطف را بدهد.

نویر از نظر من بهترین دروازه بان دنیاست و شاید بد نباشند که دو طرف، مواضع خود را به هم نزدیک تر کرده و مثلا روی سال 2024 به توافق برسند.

هرچند باشگاه، نوبل را به عنوان رقیب نویر به خدمت گرفته ولی او هنوز شایستگی نیمکت نشین کردن نویر را ندارد. در بایرن به عقیده من، جاشوا کیمیش، روبرت لواندوفسکی و نویر غیر قابل جانشین هستند.»

 

 

1466235

 

دیدگاه‌ها