کد خبر : 1676111 | 13 فروردين 1399 ساعت 10:40 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

مرگ رئیس سابق مارسی به دلیل ابتلا به کرونا

رئیس سابق باشگاه المپیک مارسی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. پاپه دیوف به عنوان روزنامه‌نگار ورزشی هم فعالیت می‌کرد و ایجنت چند ستاره مشهور هم بود.

مرگ رئیس سابق مارسی به دلیل ابتلا به کرونا

به گزارش "ورزش سه"، رئیس سابق باشگاه فرانسوی المپیک مارسی، پاپه دیوف، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درسن 68سالگی از دنیا رفت.

 

دیوف که اصالت سنگالی دارد به دلیل بیماری از چند روز پیش در کشور سنگال در بیمارستان بستری شده بود و بعد از بدتر شدن وضعیت بیماری‌اش، به گزارش رسانه‌های فرانسوی، از روز شنبه این هفته به دستگاه تنفس مصنوعی متصل شده بود.

 

1488373

 

در روزنامه‌های امروز فرانسه اعلام شده که خانواده دیوف قصد داشتند او را به فرانسه منتقل کنند تا شاید از شرایط درمانی بهتری برخوردار شود ولی پیش از اینکه فرصت چنین اقدامی فراهم شود، دیوف در شهر داکار پایتخت سنگال درگذشت و پزشکان مرگ او را رسما ناشی از ابتلا به ویروس کرونا اعلام کردند.

 

باشگاه مارسی با انتشار بیانیه‌ای در حساب توییتر خود مرگ رئیس سابقش را تایید کرد. در این بیانیه آمده:" باشگاه المپیک مارسی در کمال تاسف خبر مرگ پاپه پیوف را دریافت کرده است. پاپه همیشه به عنوان یکی از معماران مهم تاریخ باشگاه در یاد وخاطره مارسی زنده خواهد ماند. به خانواده و عزیزان او از طرف باشگاه تسلیت می‌گوییم".

 

پاپه دیوف در فاصله سالهای 2005 تا 2009 به عنوان رئیس باشگاه مارسی فعالیت می‌کرد و بعد از کناره‌گیری، ژان کلود داسیه به جای او ریاست باشگاه را به عهده گرفته است. در زمان ریاست دیوف، مارسی در فرانسه وضعیت خوبی داشت و یکی از بخت‌های مهم قهرمانی در لیگ این کشور، لوشامپیونا، به حساب می‌آمد.

 

دیدگاه‌ها