کد خبر : 1676113 | 13 فروردين 1399 ساعت 11:00 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: مسی سخت‌ترین حریفی است که داشته‌ام

ویرژیل فن‌دایک مدافع لیورپول می‌گوید مسی دشوارترین حریفی است که تا حالا مقابلش بازی کرده ولی از نظر مهار تک‌ به تک، دشوارترین حریف او آگوئرو بوده است.

فن‌دایک: مسی سخت‌ترین حریفی است که داشته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول در یک پرسش و پاسخ توییتری اعلام کرد که دشوارترین حریفی که تا کنون در مقابلش بازی کرده لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی بارسلونا بوده.

 

سال گذشته در جریان پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان لیونل مسی درخشان ظاهر شد و بارها خط دفاعی لیورپول را به هم ریخته و گلزنی کرد. البته در بازی برگشت در ورزشگاه آنفیلد لیورپول دست به یک معجزه زد و موفق شد با پیروزی 4-0 بر بارسلونا مسی و یارانش را حذف کرده و خود به فینال رقابتها صعود کند.

 

فن‌دایک در این پرسش و پاسخ درباره مسی گفت:" مهاجمین زیادی هست که بازی مقابل آنها دشوار است ولی فکر کنم بازی مقابل مسی از همه سخت‌تر است".

 

1488376

 

با اینحال وقتی از فن‌دایک پرسیده می‌شود که زمانی که بخواهد یک مهاجم را به صورت تک‌ به تک، یارگیری کند دشوارترین حریفی که از این نظر داشته چه کسی بوده، او ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، سرخیو آگوئرو را انتخاب کرد.

 

1488377

 

فن‌دایک در پاسخ به اینکه شیرین‌ترین خاطرات دوران ورزشی‌اش چه بوده به سه اتفاقی اشاره کرد که می‌شد انتظار شنیدن آنها از زبان او را داشت. ستاره هلندی خط دفاعی لیورپول در پاسخ به این سوال گفت:" خاطرات خوب زیادی هست. ولی بهترین لحظه‌ها برای من اولین بازی‌ام به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای، اولین بار که به تیم ملی کشورم دعوت شدم و البته قهرمانی‌مان در اروپا در شهر مادرید با لیورپول است".

 

دیدگاه‌ها