کد خبر : 1676228 | 14 فروردين 1399 ساعت 11:20 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی با یوونتوس تمدید کرد

بلیز ماتوئیدی ستاره یوونتوس قراردادش را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و به این ترتیب تا تابستان 2021 بازیکن بیانکونری خواهد بود.

ستاره فرانسوی با یوونتوس تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، بلیز ماتوئیدی، ستاره خط میانی یوونتوس قرارداد خود با این باشگاه را تمدید کرد. ماتوئیدی به این ترتیب تا تابستان 2021 بازیکن یوونتوس خواهد بود و در تورین توپ خواهد زد.

 

قرارداد ماتوئیدی 32ساله تابستان امسال به پایان می‌رسید و در صورت عدم امضای تمدید قرارداد، او از تابستان پیش رو بازیکن آزاد می‌شد و می‌توانست این باشگاه را به رایگان ترک کند. اما ماتوئیدی با تمدید یک ساله قراردادش با یوونتوس دست‌کم تا تابستان 2021 بازیکن این باشگاه ایتالیایی است.

 

1488512

 

با اینکه امضای تمدید قرارداد ماتوئیدی از  طرف باشگاه یوونتوس حالا به صورت رسمی اعلام شده در گزارش شش‌ماهه عملکرد باشگاه یوونتوس که به تازگی در اختیار عموم قرار گرفته مشخص است که امضای این قرارداد توسط ماتوئیدی عملا در 14 فوریه انجام شده ولی خبر آن تا امروز در اختیار رسانه‌ها قرار داده نشده بود.

 

ماتوئیدی در فصل جاری تا کنون 31 بار با پیراهن یووه بازی کرده. با شروع بحران کرونا، ماتوئیدی فرانسوی دومین بازیکن یوونتوس بعد از دانیله روگانی بود که تست کرونایش مثبت اعلام شد.

 

ماتوئیدی بعد از انتشار خبر مثبت شدن تست کرونایش گفت علائم بیماری را ندارد ولی بعد از اعلام خبر کرونا گرفتن دانیله روگانی، برای حفظ احتیاط بیشتر تصمیم گرفته تست بدهد و نتیجه تست او هم مثبت بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها