کد خبر : 1676299 | 14 فروردين 1399 ساعت 16:50 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

جانشین زلاتان در میلان از ناپولی می آید

پس از اینکه زلاتان به سران میلان اعلام کرد تمایلی به فعال شدن بند تمدید قراردادش ندارد آنها به دنبال جذب بهترین جانشین برای ستاره سوئدی هستند.

جانشین زلاتان در میلان از ناپولی می آید

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در انتقالات ژانویه بود که به میلان بازگشت. او در 10 دیداری که برای روسونری به میدان رفته، موفق به زدن 4 گل شده و قراردادش نیز تا پایان فصل است با بند تمدید یک ساله اما روز گذشته گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که زلاتان تمایلی برای ماندن در میلان ندارد.

هرچند ستاره سوئدی در واکنش به این ادعا گفت که هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته ولی به نظر نمی رسد که بند تمدید او فعال شود.

 

 

1463990

 

 

میلان با علم به این موضوع، در حال بررسی گزینه های مطلوب برای جانشینی زلاتان است. در میلان، بازیکنان جوان خوش آتیه ای چون دوناروما، رومانیولی، تئو هرناندز، لیائو و بن ناصر حضور دارند و هدف باشگاه هم جذب یک مهاجم جوان است.

گاتزتا امروز خبر داد که میلانی ها روی آرکادیوژ میلیک ستاره لهستانی ناپولی نظر مثبت دارند. میلیک فصل جاری در 22 بازی موفق به زدن 12 گل شده و با سابقه چند فصل حضور در سری آ، مشکلی برای وفق پیدا کردن با شرایط لیگ ایتالیا نخواهد داشت.

مشکل بزرگ اما تعداد بالای مصدومیت های میلیک است که باعث تردیدهایی شده است. ضمن اینکه اتلتیکو مادرید هم رقیب میلان در راه جذب میلیک محسوب می شود.

قرارداد میلیک با ناپولی تا 2021 اعتبار دارد و این باشگاه حاضر است با 40 میلیون یورو او را به فروش برساند.

 

دیدگاه‌ها