کد خبر : 1676309 | 14 فروردين 1399 ساعت 17:52 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

کان: این وضعیت را فقط در فیلم ها دیده بودیم؛

دنیای پساکرونایی از نگاه اولیور کان

برای اولیور کان، ویروس کرونا نوعی آزمایش مقاومت پذیری به شمار می رود و آن هم مقاومت پذیری در مقابل فوتبال.

دنیای پساکرونایی از نگاه اولیور کان

به گزارش "ورزش سه"، برای بسیاری از علاقمندان به فوتبال اولیور کان بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال جهان یا حداقل یکی از بهترین ها و فراموش نشدنی ترین ها به شمار می رود و دلیل آن هم نمایش های فوق العاده این گلر با آن شمایل منحصر به فردش در جام جهانی 2002 به شمار می رود که تنها در فینال و در مقابل دو نابغه برزیلی یعنی رونالدو و ریوالدو کم آورد.


از این دروازه بان داستان های زیادی نقل شده و حضور علی کریمی و علی دایی در بایرن مونیخ هم سبب شده تا ایرانی ها به بازگویی داستان هایی از رفتارهای عجیب او با این دو بازیکن بپردازند؛ داستان هایی که ممکن است واقعیت باشد یا بخشی از واقعیت را برداشته باشد.


این روزها که کان یکی از اعضای اجرایی ستاد مبارزه با کرونا در آلمان است، با نگاه خاصی به این ویروس می نگرد و معتقد است که شرایط دنیا می تواند پس از ریشه کن شدن این ویروس بهتر و قوی تر از گذشته باشد.
برای اولیور کان، ویروس کرونا نوعی آزمایش مقاومت پذیری به شمار می رود و آن هم مقاومت پذیری در مقابل فوتبال.


او این وضعیت تاریخی و عجیب که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است، اینطور توصیف می کند:« این وضعیت که ما فقط آن را در فیلم های فاجعه بار تماش کرده ایم و دیده ایم، نشان می دهد که ما به عنوان یک انسان و هر باشگاهی چطور می توانیم خودمان را با آن تطبیق دهیم. و اگر بتوانیم خودمان را با این تغییر بزرگ وفق دهیم و این شرایط شوک آور را در خودمان هضم کنیم، می توانیم نیرومندتر از این شرایط خارج شویم.»


او ادامه می دهد:« دنیایی پس از کرونا هم وجود خواهد داشت و این بحران شرایط زندگی ما را در بسیاری از جهات تغییر خواهد داد و این حتی می تواند هم چیز در مورد گرمای هوای زمین را هم تغییر بدهد.»


کان همچنین از یکم ژانویه 2020 تا یکم ژانویه 2022 به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شده است.

 

دیدگاه‌ها