کد خبر : 1676452 | 15 فروردين 1399 ساعت 16:46 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

توماس دال:

شنیدن اینکه کلوپ جایم را می‌گیرد، خوشایند نبود

توماس دال، سرمربی سابق بروسیا دورتموند، در مورد دلیل اخراجش از این باشگاه و دادن جایش به یورگن کلوپ در سال 2008 صحبت کرد.

شنیدن اینکه کلوپ جایم را می‌گیرد، خوشایند نبود

به گزارش "ورزش سه"، دال ابتدا در فصل 07-2006 هدایت دورتموند را برعهده گرفت و مانع از سقوط این تیم به دسته پایین شد و فصل بعد هم با این تیم در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

او همچنین توانست زردها را به فینال جام حذفی برساند اما پیش از دیدار نهایی هم زمزمه هایی در مورد حضور یورگن کلوپ، سرمربی آن زمان ماینس، روی نیمکت دورتموند شنیده می شد.

او به خبرنگاران گفت:" شنیدن چنین چیزهایی پیش از دیداری با آن اهمیت، چیز خوشایندی نیست اما کسی از مدیران باشگاه در این مورد با من تماس نگرفت.

 

1488715

 

یواخیم واتسکه (نایب رئیس باشگاه) و من تنها در پایان فصل با هم مذاکره کردیم و به این نتیجه رسیدیم که یک شروع تازه به سود دورتموند است. تمرکز من همیشه روی لحظه حال است و دیدید که در آن فینال، دورتموند در بهترین شرایط بود.

متاسفانه ما 2-1 شکست خوردیم؛ پیروزی در آن دیدار می توانست پاداش خوبی بعد از آن بازی های بد در بوندس لیگا باشد.

من به دوره خودم در دورتموند نمره مثبت می دهم. نباید فراموش کرد که وقتی من در مارس 2007 به دورتموند آمدم، باشگاه در منطقه سقوط بود. تقریبا سقوط تیم قطعی به نظر می رسید. درون باشگاه همه چیز تیره و تار بود. ما تنها 9 بازی فرصت داشتیم که از سقوط فرار کنیم و خوشحالم که این کار را انجام دادیم."

دیدگاه‌ها