کد خبر : 1676659 | 16 فروردين 1399 ساعت 18:07 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

زیبایی لیگ تازه از الان به بعد است

صادقی: مصدومیت خانگی من را گنده کردند!

کاپیتان شهر خودرو می‌گوید مصدومیتش از ناحیه مچ پا جزیی بوده و فقط آب و تابش را زیاد کرده‌اند.

صادقی: مصدومیت خانگی من را گنده کردند!

به گزارش “ورزش سه” اکبر صادقی کاپیتان تیم شهر خودرو مشهد در خصوص بیماری کرونا و تعطیلی فوتبال ایران گفت: ما الان در خانه قرنطینه هستیم و می‌خواهیم کرونا را شکست دهیم. اما واقعا شرایط سخت است. به خصوص برای افرادی مثل من که متاهل هستند و بچه دارند شرایط پیچیده‌تر است. امیدوارم هر چه زودتر شرایط فراهم شود تا همه از این وضعیت خلاص و راحت شوند.

 

اما صبح امروز خبر جالبی در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه اکبر صادقی در تمرینات خانگی مصدوم شده است. کاپیتان شهر خودرو در واکنش به این حرف گفت: مچ پای من پیچید و اصلا مصدومیت شدیدی نبود. آن کسی که این خبر را منتشر کرده زیاد به آن آب ‌و تاب داده است. فعلا مچ پای من درد می‌کند و امیدوارم هر چه زودتر شرایط کشور خوب شود تا بتوانم فیزیوتراپی بروم و همان یک مقدار درد هم برطرف شود.

 

صادقی درباره تمرینات خانگی بازیکنان شهرخودرو گفت: همه بچه‌ها تمرین می‌کنند و تو گروه آن را منتشر می‌کنند تا مربیان همه چیز را کنترل کنند. اما این تمرینات به گونه‌ای نیست که بدن بازیکنان را بتواند در شرایط ایده‌آل و آمادگی قرار دهد و با تمرینات داخل چمن بسیار تفاوت دارد. امیدوارم کرونا زودتر ریشه‌کن شود و زندگی به حالت عادی بازگردد.

 

وی نظرش در مورد ادامه یا تعطیلی لیگ را اینگونه اعلام کرد: ما خیلی زحمت کشیده‌ایم در این مدت. نه تنها ما بلکه همه تیم‌ها روزها و ساعت‌های زیادی را صرف کرده‌اند و حالا به دنبال نتیجه هستند. زیبایی لیگ تازه از الان به بعد است. برخی تیم‌ها برای کسب سهمیه و برخی دیگر برای فرار سقوط می‌جنگند. امیدوارم کار به جایی نرسد که لیگ را با همین وضعیت تمام کنند. ما و‌ فولاد شانس زیادی برای آسیا داریم. فقط هر تصمیمی دارند طوری باشد که تیمی ضرر نکند. زیبایی‌های زیادی از لیگ باقی مانده است. امیدوارم کرونا فقط حل شود و حتی اگر بازی نکردن ما باعث می‌شود جان کسی گرفته نشود ما حاضریم این کار را انجام دهیم.

 

صادقی در پایان در خصوص‌ شرایط شهر خودرو در آسیا و لیگ برتر گفت: ما در آسیا گروه بسیار سختی داشتیم. همه تیم‌ها قهرمان‌های کشورشان بودند و علاوه بر آن فقط خارج از خانه بازی کردیم. در لیگ هم کار بسیار سختی داشتیم و علی‌رغم تغییرات زیاد در نیم فصل تیم داشت شکل خوبی می‌گرفت که متاسفانه تعطیل شد. با این حال تیم بسیار جوانی داریم و خیلی کم‌ هزینه هستیم و قطعا با کار و تلاش خودمان و وجود آقای سرآسیایی نتایج بهتری به دست می‌آوریم.

دیدگاه‌ها