کد خبر : 1676760 | 17 فروردين 1399 ساعت 12:40 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

رانگنیک، همچنان گزینه اول هدایت آث میلان

به گزارش گاتزتا، باشگاه آث میلان هنوز برای همکاری با رالف رانگنیک به عنوان سرمربی تمایل دارد و به دنبال سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای خرید بازیکن است.

رانگنیک، همچنان گزینه اول هدایت آث میلان

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ورزشی ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد باشگاه آث میلان همچنان به دنبال استخدام رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید این تیم است. در این گزارش همچنین عنوان شده که مالک باشگاه میلان، الیوت منیجمنت، قصد دارد برای خرید بازیکنان جدید مبلغ 75 میلیون یورو سرمایه‌گذاری کند.

 

1489067

 

این در حالی است که اخیرا به نظر می‌رسید مذاکرات باشگاه میلان با رانگنیک با شدت و حدت کمتری جریان دارد و رسانه‌های ایتالیایی مدعی بودند لوچیانو اسپالتی به عنوان گزینه جدید جانشینی استفانو پیولی مد نظر باشگاه قرار گرفته است.

 

اما گاتزتا می‌گوید رانگنیک، سرمربی سابق باشگاه آلمانی لایپزیش همچنان گزینه اول روسونری برای جانشینی پیولی است. بر اساس این گزارش دو طرف در حال حاضر مشغول مذاکره بر سر بودجه فصل آینده میلان هستند. گفته می‌شود کنترل کامل مسائل ورزشی باشگاه قرار است به رانگنیک سپرده شود و او مسئولیت جذب بازیکنان جدید را هم به عهده خواهد گرفت.

 

بر اساس این گزارش برای راضی کردن رانگنیک، الیوت منیجمنت اعلام کرده که 75میلیون یورو بودجه برای خرید بازیکنان جدید در اختیار او خواهد گذاشت تا هر طور که صلاح می‌داند در بازار نقل و انتقالات خرج کند.

 

دیدگاه‌ها