کد خبر : 1676770 | 17 فروردين 1399 ساعت 13:22 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

شرط سانچو برای یونایتد: حضور در چمپیونزلیگ

به گزارش میرر، جیدون سانچو در صورت عدم حضور منچستریونایتد در چمپیونزلیگ با انتقال به این تیم موافقت نخواهد کرد.

شرط سانچو برای یونایتد: حضور در چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه از باشگاه منچستریونایتد به عنوان یکی از جدی‌ترین مقاصد احتمالی جیدون سانچو، پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند یاد می‌شود، روزنامه میرر می‌گوید در صورت عدم راه‌یابی یونایتد به لیگ قهرمانان اروپا، سانچو با انتقالش به این تیم موافقت نخواهد کرد چرا که می‌خواهد به بازی کردن در چمپیونزلیگ ادامه دهد.

 

1489099

 

این صحبتها در حالی مطرح است که جیدون سانچو بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق‌العاده در دورتموند با به ثمررساندن 17 گل و 19 پاس گل، بر اساس انتظارها در تابستان آتی این باشگاه آلمانی را ترک کرده و به کشورش انگلیس بازخواهد گشت. از دو باشگاه یونایتد و چلسی به  عنوان مقاصد احتمالی او یاد شده است هر چند بخت شیاطین سرخ در جذب سانچو بیشتر به نظر می‌رسید.

 

اما میرر می‌گوید سانچوی 20ساله بیش از هر چیز به بازی کردن در لیگ قهرمانان علاقه‌مند است و در صورتیکه شاگردان سولسشر فصل آینده در این رقابتها حضور نداشته باشند او به هیچ وجه حاضر به ترک دورتموند و انتقال به اولدترافورد نخواهد شد.

 

این روزنامه انگلیسی می‌گوید پیش از شروع بحران  کرونا و تعطیلی رقابتهای فوتبال در  کشورهای مختلف، یونایتد به سانچو اطلاع داده بود که حاضر است به او دستمزدی معادل 400هزار پوند در هفته پرداخت کند.

 

دیدگاه‌ها