کد خبر : 1676772 | 17 فروردين 1399 ساعت 13:25 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

وعده مدیرعامل محقق نشد، دیگر کلافه شدم

باتیستا: یکماه گذشته، هنوز پایم را جراحی نکردم

هافبک برزیلی پارس جنوبی شرایط سختی را تحمل می کند و از محقق نشدن وعده های مدیران باشگاه ناراحت است.

باتیستا: یکماه گذشته، هنوز پایم را جراحی نکردم

به گزارش "ورزش سه"،  مگنو باتیستا هافبک باتجربه پارس جنوبی بعد از تعطیلی مسابقات فوتبال به خاطر شیوع کرونا در جریان یک بازی تدارکاتی با نساجی مازندران دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی شد که باید پایش را به تیغ جراحان می سپرد. باتیستا که از آن زمان هیچ اقدامی روی پای خود نکرده خواهان آن است تا به برزیل برود و مراحل درمانی را در کشورش سپری کند.


از طرفی مسئولان باشگاه پارس جنوبی اقدامی برای پرداخت مطالبات او انجام ندادند و حتی بلیت سفر به برزیل را نیز برایش تهیه نکردند. در این خصوص گفته می شود باتیستا از مسئولان باشگاه خواسته مبلغی را به او بدهند تا بتواند به برزیل برود و جراحی کند اما این مبلغ مورد قبول مدیرعامل پارس نیست.


در چنین شرایطی باتیستا بیش از یکماه است بلاتکلیف شده و ناراحت است. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «هفته پیش با آقای مرادی مدیرعامل صحبت کردم و گفتند همه چیز حل می شود اما تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده و نمی دانم باید چه کاری انجام دهم.»

 

1418978


وی ادامه داد: «بیشتر از یکماه است مصدوم شدم ودر تهران تنها اموراتم را می گذرانم. این شرایط برایم دشوار است. حتما می دانید باید خیلی سریع پایم را عمل کنم اما متاسفانه باشگاه هیچ اقدامی نمی کند و من فقط وعده می شنوم.»


باتیستا در پایان افزود: «من می خواهم در برزیل جراحی کنم و نمی دانم چرا مدیرعامل باشگاه زیر بار این موضوع نمی رود. مدتها است از خانواده ام دورم و فکر می کنم طبیعی باشد که بخواهم کنار خانواده ام دوران نقاهت را سپری کنم تا دوباره به فوتبال برگردم. امیدوارم باشگاه شرایطم را درک کند و کمک انجام دهد تا در سریعترین زمان مشکلم حل شود.»

دیدگاه‌ها